Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient wybrał sposób dostawy Allegro Kurier24 InPost pobranie wszystko robie tak jak zawsze, pieniądze na koncie w Menadżerze Paczek inpost posiadam wyskakuje standardowy bład "Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej." Zmieniałem "." na "," w kwotach ubezpieczenia, pobrania itp i nic nie pomagało. Proszę o szybką odpowiedz. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Numer zamówienia: b183ce40-c47f-11ee-af9e-05274d690783
@latigosklep Konsultuję tę sprawę. Dam znać, gdy będę wiedzieć więcej.
@latigosklep Przekazano mi, że musisz podać pełne dane, które są niezbędne do nadania przesyłki pobraniowej. W tej chwili ich brakuje, co powoduje zgłoszony problem. Ponieważ nie znam szczegółów, zalecam kontakt z InPostem. Otrzymasz tam wszystkie informacje.
Dziękuję za pomoc! W menadżerze paczek nie miałem podanego numeru konta bankowego. Może komuś to pomoże! Fajnie byłoby, gdyby w komunikacie od allegro była jakakolwiek podpowiedź, gdzie szukać problemu a nie zostawiać nas z totalna niewiadomą
Pozdrawiam wszystkich i miłego dnia życzę!