Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka ma problem z odbiorem paczki AD00A9JLO8, która od piątku jest w boxie. Nie otrzymała kodu odbioru, pisała 2-krotnie w tej sprawie do allegro, ale bez żadnej odpowiedzi. Prosiłbym o interwencję w tej sprawie.
zakup b06efe30-f480-11ef-a8d3-1154fd9153a6, kupująca [edytowano]
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@mikeza Nie wiem, w jaki sposób klientka próbowała się z nami skontaktować, ale ja nie widzę na jej koncie żadnej próby kontaktu - od razu zaznaczam, że jeśli to było przez Messenger lub WhatsApp, to bez weryfikacji taki czat nie jest przypisywany do konta.
Poprosiłam odpowiedni zespół o podjęcie kontaktu z klientką w sprawie tej przesyłki.
@w_kiwi podejrzewam, że przy próbie kontaktu poprzez formularz mailowy przekierowało ją do rozpoczęcia dyskusji z kupującym. Możliwe, że pogubiła się w tym wszystkim.
@mikeza Rozumiem. Doradca już potwierdził, że zajmie się moją dyspozycją, więc wkrótce wszystko powinno się wyjaśnić. 🙂