Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam,
w ostatnim czasie pojawił się problem a mianowicie Allegro zablokowało mi konto. W mailu podana została informacja że dyskusja jest nierozwiązana i do czasu zakończenia dyskusji moje konto będzie zablokowane. Zakończyłem więc tą dyskusję z pozytywnym rezultatem. W następnym mailu otrzymałem informację że na moim koncie widnieją zaległości w płatnościach i do czasu nieuregulowania długu, blokada będzie nadal aktywna. Dokonałem więc wpłaty aby rachunek był wyrównany. Następnie napisałem maila z prośbą o odblokowanie konta w którym podałem potwierdzenie rozwiązania dyskusji oraz potwierdzenie opłaty mojego rachunku. Allegro przez kolejne 4 dnie nadal nie odblokowało mojego konta i nie otrzymałem żadnej informacji na temat tego kiedy moje konto zostanie ponownie aktywowane. Bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś miał taki problem. Zależy mi na szybkim powróceniu do wystawiania ogłoszeń.
@OfficeM Cześć 🙂 Otrzymałeś wczoraj w korespondencji numer 23965930 warunek odblokowania konta. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące blokady, to pomóc Ci może wyłącznie pracownik Działu Bezpieczeństwa Allegro
W jaki sposób mogę skontaktować się z takim pracownikiem Działu Bezpieczeństwa Allegro?
@OfficeM Wystarczy że odpowiesz na mejla (np. w sprawie 23965930) lub napiszesz przez ten formularz.
Czy mogę uzyskać pełną informację z jakich powodów zablokowane zostało moje konto? Aktualnie wygląda to tak że podawane są przyczyny pojedynczo. Ja rozwiązuję jeden problem a następnie przedstawiany mi jest kolejny. A ja chcę jak najszybciej uruchomić moje konto.
@OfficeM Rozumiem, że czujesz się sfrustrowany, ale blokada została nałożona w celach bezpieczeństwa i zapewnieniu Kupującym najwyższej jakości obsługi. Po spełnieniu warunków, Twoje konto zostanie odblokowane.
Nie sądzę żebym stwarzał jakiekolwiek niebezpieczeństwo sprzedając rzeczy już 2 lata, posiadając już ok. 50 opinii z czego tylko 3 negatywne dodane po prostu ze złośliwości ponieważ w dwóch negatywnych opiniach nie został wpisany nawet komentarz a taka opinia może być traktowana jako hejt ze strony konkurencji.
@OfficeM Nikt tu na forum nie odpowie Ci tylko przez kontakt z DB, mailowy.