Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem z odzyskaniem pieniędzy za zwrot produktu.Kurtkę ,którą zamówiłam odesłałam jeszcze tego samego dnia ,którego przyszła.Oczywiście od razu wypełniłam tez oświadczenie o zwrocie. Termin 14 dni minął dwa dni temu.Sprzedający w dyskusji założonej na allegro przyznał,że moja paczka dotarła do nich już 10 dni temu,ale muszę uzbroić się w cierpliwość ponieważ termin 14 dni nie obowiązuje w czasie epidemii, a oni mogą zawiesić działalność i wtedy nie będą obsługiwać żadnych zwrotów.No cóż ,ale sprzedaż gdy przesyłka była z góry opłacona poszła bardzo szybko.Czy to prawda ,że sprzedający może opóźnić mi zwrot pieniędzy z powodu koronawirusa? Ile czasu takim wypadku miałabym jeszcze czekać na kasę?
@mariola1610 Nie, nie może. Mam nadzieję że nie zamknęłaś dyskusji? Poproś pracownika Allegro o interwencję.
Nie zamknęłam dyskusji.Sprzedający napisał mi ,że dostanę odpowiedź na zwrot w ciągu najbliższych kilku dni.Obawiam się ,że będzie teraz wymyślać inne problemy ,ponieważ napisał mi ,że muszą sprawdzić czy kurtka nie była używana itp.Sprawdzają to w sumie już 10 dni.
Co na to pracownik Allegro w Dyskusji? Pozwala na takie nadużycia?
Mimo,że jestem użytkownikiem allegro już około 10 lat drugi raz prowadzę taką dyskusję.Za pierwszym razem sprawa została rozwiązana już po pierwszej wiadomości.Muszę chyba sama zgłosić to pracownikowi allegro?
Oczywiście - jest tam taka opcja, poszukaj. W przeciwnym razie sprzedawca będzie Cię zwodził i grał na nosie.
A 14 dni to dni robocze czy zwykłe?
Zwykłe, kalendarzowe.
A 14 dni na zwrot pieniedzy liczy sie od momentu zgłoszenia zwrotu czy od dnia dostarczenia towaru do sprzedajacego?
Od momentu odstąpienia od umowy tzn,zgłoszenia,ale sprzedający może poczekać aż odeślesz produkt.
Bzdury wypisuje, terminy obowiązują - wzywaj w Dyskusji na pomoc pracownika Allegro.