Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
13 czerwca klient kupił u mnie korale. Wysłałam je 14 czerwca przesyłką Allegro OneBox (z Krakowa do Krakowa). Nr przesyłki A000Q68HM8 Przesyłka nie dotarła.
U mnie przesyłka widnieje jako odebrana przez klienta, u klienta jest zupełnie coś innego. Zrzut poniżęj
Klient czeka. Co możemy zrobić?
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
I jeszcze jeden zrzut od klienta, że przesyłka została rzekomo odebrana przez kuriera. I co się z nią stało, bo ja jej nie otrzymałam.
@SilverLadyAnna Weryfikujemy tę sprawę. Odezwiemy się do Ciebie w wiadomości mailowej.
Dziękuję za przekazanie sprawy dalej. Jednak na razie nie uzyskałam pomocy poza 2 mailami do mnie, że wyjaśniacie sprawę. A klient czeka.... A niezawinionego negatywa dostanę ja....
@SilverLadyAnna Ja tylko chciałbym skomentować twoje twierdzenie że klient odebrał przesyłkę. Moim zdaniem nie odebrał, na załączonym obrazku przy pozycji "Przesyłka odebrana" brakuje daty odbioru no i trasa przesyłki nie zmieniła jeszcze koloru na niebieski więc jeszcze w to miejsce nie dotarła.
Z tego co tutaj ludzie piszą to domyślam się że przesyłka utknęła w słynnej już sortowni w Zabierzowie. Nie wiadomo kiedy ten problem zostanie rozwiązany ale może to potrwać wiele lat...
A swoją drogą to gratuluję kreatywności twórcom aplikacji. Łatwo można zasugerować nieświadomemu użytkownikowi że przesyłka już dotarła nawet gdyby jeśli by nie została nawet wysłana.