Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@witek2811 Cześć. 🙂 Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Którego zamówienia dotyczy to zgłoszenie? Jak nadajesz paczki (narzędzie zewnętrzne czy Wysyłam z Allegro)? Podaj proszę więcej szczegółów.
Dzień dobry, problem dotyczy tego zakupu, nie mogę utworzyć etykiety.
Ten problem mam tylko gdy płatność jest przy odbiorze.
@witek2811 Prawdopodobnie w swojej umowie z InPost nie masz zawartej tej metody dostawy (za pobraniem). Skontaktuj się ze swoim opiekunem umowy lub sam zweryfikuj zapisy w swojej umowie z InPost. W międzyczasie możesz nadać paczkę przez Managera Paczek InPost.
Witam, wszystkie ustawienia zostały sprawdzone po stronie inpostu, umowa jest poprawna.
Nadal jest problem.
Czy jest ktoś w stanie rozwiązać ten problem?
Wołamy adminów @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@sklep_solpio Podaj proszę numer zamówienia, przy którym pojawia się ten problem.
sprawa nie dotyczy mnie tylko użytkownika wyżej 🙂
@witek2811 Jaki?