Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Obecnie prowadząc dosyć dużą sprzedaż na Allegro mam problemy z firmą InPost która odmawia mi wypłaty odszkodowania za uszkodzenia przesyłek kurierskich wysyłany tą firmą. Otrzymując kolejne z kolei już decyzję o odmowie wypłaty odszkodowania jak rowniez odmowne decyzje w sprawie moich odwołań zasięgnąłem kontaktu z pracownikiem Allegro w sprawie pomocy w przedmiotowej kwestii. Obsługa klienta to jest sprzedawcy na Allegro wysłała mi wiadomość której screen zamieszczam poniżej. Pokazuje to tylko w jaki sposób Allegro traktuje sprzedawców i zezwala na dokonywanie szkód przez firmy kurierskie przede wszystkim firmę InPost. Jeśli tak wygląda obsługa Allegro oraz sprzedający nie ma ma szansy na uzyskanie jakiejkolwiek pomocy ze strony portalu Allegro z przedmiotowej kwestii to do czego Allegro chce doprowadzić takim postępowaniem?
@Nad-Maks nie widzimy obrazka dopóki nie zatwierdzi moderator
Zgłaszając problem pracownikowi Allegro na początku rozmowy, polecił mi on usunięcie metody dostawy firmą InPost oraz nie korzystanie z tej firmy kurierskiej
Czyli tym samym dla wielu byłaby to jednocześnie rezygnacja z usługi Allegro Smart XD Świetne pomysły mają ci pracownicy allegro. Nic tylko się cieszyć...
@Nad-Maks napisz co wysyłasz, jak pakujesz, czy klienci zgodnie z prawem spisują protokół szkody itp. jaki jest powód odmowy ?
W tym wypadku były to plastikowe produkty do domu zapakowane w oryginalne opakowanie producenta kartonowe, następnie owinięte folią bąbelkową oraz włożone do innego nowego opakowania kartonowego. Dostawa paczkomatem dlatego sporządzony był poprawnie formularz reklamacyjny. Wypełniając formularz reklamacyjny dołączyłem zdjęcia kartonów opakowań i wszelkie inne jakie były potrzebne. Nie ma innej opcji aby sporządzić protokół elektroniczny bez dołączenia zdjęć. Mimo to InPost uznał że nie posiada zdjęć uszkodzonego przedmiotu, gdy odwołałem się od tego informując ich jak wygląda ich procedura zgłaszania protokołów reklamacyjnych stwierdzili że zdjęcia jednak mają, ale niewystarczająco zabezpieczyłem przesyłki ponieważ powinienem jako nadawca przewidzieć że mogą one ulec uszkodzeniu
In-Post przyjmuje przesyłki ,Ale mnie Allego nie poinformowało , ani IN-POST że w przypadku uszkodzenia w transporcie , nie obchodzi ich i powołują się że to towar niedozwolony w regulaminie . Ja mam wykupiną usługę smart , Allegro nie wyklucza dostaw olejów silnikowych z opcji do realizacji przez InPOST.
Skoro Inpost ma swidomość co przewozi , bo jest w opisie listu to czemu potem odmawia przyjęci areklamacji ? Uważam , żę IN-POST powinien być usuniety z dostawców Allegro smart , albo powinien być piktogram o złej obsłudze klienta i odmowie rozpatrzenia reklamacji , skoro oczywistym jest , że to przewoźnik uszkodziłprzesyłkę
zgłaszam sprawę do UOKiK z wniosekim nałożenie kary do 10% przychodu , przy czym tu na formum zauważyłem, że na żlke tarktuje i in-post i Allegro , zatem 2 wnioski do UOKiK , prszę was tez o takie wnioski , Jak się nazbiera więcej takich wniosków to kara murwana przynajmniej dla Allegro bo jest sprzedawcą usługi smart i na mocy umowy kierwanie nas do reklamacji do przewoźnika jest naruszeniem zbiorowych interesów konsumenta