anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wiadomościami od kupującego

PerfekcyjnyDomPL
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Od kilku tygodni mamy coraz częstszy problem z tym, że w polu "komentarz od kupującego" w formularzu opcji dostawy wyświetla nam się "brak". Ponieważ sprzedajemy sporo towaru, gdzie należy wpisać wybrany kolor, zmuszona jestem do każdego z tych klientów dzwonić. Sęk w tym, że od kilku tygodni bardzo wielu z nich twierdzi, że taką wiadomość wpisali. Gdy były to pojedyncze przypadki to byłam skłonna uwierzyć, że niekoniecznie jest to prawda, ale ta sytuacja ma miejsce zbyt często, abym sądziła, że to przypadek. Chciałabym się dowiedzieć czy jest to jakiś techniczny problem z allegro (np. wiadomości nie wysyłają się jak ktoś kupuje przez aplikację itp.), czy może to klienci nie potrafią obsługiwać tego pola? Wydaje mi się to jednak dziwne, bo kiedyś tak nie było. Może przy dokonywaniu zakupów u wielu sprzedawców wpisują komentarz do innego sprzedającego? Bardzo by mi zależało na wyeliminowaniu tego problemu, bo teraz każdego ranka, zamiast realizować zamówienia, muszę wydzwaniać do klientów, a do tych, którzy nie odbierają, pisać wiadomości, a to bardzo wydłuża nam czas realizacji i co za tym idzie jakość sprzedaży spada.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Knowhere
#21 Demiurg#

@PerfekcyjnyDomPL W zakładce "zamówienia" też nie pojawia się "wiadomość od kupującego"?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@PerfekcyjnyDomPL Podaj mi przykład takiej transakcji (numer oferty i login klienta). Sprawdzę to.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

PerfekcyjnyDomPL
#8 Zapaleniec#

@nat_not Ostatnio taki telefon odbyłam wczoraj i klientka o loginie Client:87505999 w ofercie 9067561652 podobno wpisała w formularzu kolor fuksja, ale taka wiadomość się u nas nie pojawia. 
Od razu odpowiadając @Knowhere
- takiej wiadomości nie ma ani w mailu, ani potem w zakładce zamówienia. Po prostu jakby nie została nigdzie wpisana.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@PerfekcyjnyDomPL W przypadku tego zamówienia nie widzę wypełnionego pola wiadomości w formularzu opcji dostawy i zapłaty.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

PerfekcyjnyDomPL
#8 Zapaleniec#

@nat_not Dziękuję za odpowiedź. A czy da się sprawdzić czy klientka dokonywała jednocześnie innych zakupów i wpisała tę wiadomość innemu sprzedającemu? Jestem ciekawa co się dzieje z tymi komentarzami, które ludzie twierdzą, że wpisują.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@PerfekcyjnyDomPL Nie mogę przekazać takich informacji. Kupująca powinna się do nas zgłosić bezposrednio, jeśli zaobserwowała taki problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów