Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio zauważyliśmy problem z wielowariatowością. Dla przykładu w przypadku butów wchodząc w edycję wszystkie modele i rozmiary są poprawnie połączone, ale już otwierając aukcje dzieją się cuda. Wystawione są 2 modele w rozmiarach od 41 do 46. Wchodząc w aukcje z 41 widzimy do wyboru tylko jeden model i warianty 41 i 45, wchodząc w aukcje drugiego modelu i rozmiar 41 wyświetlają się wszystkie opcje, po czym jak klikniemy na inny rozmiar znika wszystko i zostają losowo wybrane rozmiary, na przykład 42 i 44.
Dodam, że są to świeżo wystawione oferty połączone z katalogiem Allegro i numerem EAN.
Sprawdziliśmy w obecnie wystawionych ofertach czy występuje ten problem i dzieje się to samo. Allegro rozłącza samo oferty. Czy jest to masowy błąd, czy ktoś zamierza coś z tym zrobić? W wyświetlaniu ofert panuje jeden wielki chaos, który na pewno nie pomaga w sprzedaży.
Domyślamy się, że jest to związane z wprowadzonymi zmianami od 19 lipca i automatycznym wyświetlanie produktów, ale działa to tragicznie i proszę o informację jak można wrócić do tworzenia ofert sprzed wprowadzenia tej usprawniającej życie zmiany.
@motonita-pl Napisz proszę, których ofert dotyczy ten problem i przedstaw go na zrzutach ekranu. Na ich podstawie zgłoszenie będzie mogło zostać zweryfikowane.
Podamy kilka przypadków które nam udało się zauważyć:
1. Znikające rozmiary 41 i 46 w zależności od tego jaka aukcję włączymy:
12222642004, 12410600640, 12108295543
2. Rozłączone modele butów:
12414067977, 12413871329
3. Rozłączone modele kurtek, na każdej aukcji wyświetla się co innego, mimo, że mamy wystawione wszystkie modele we wszystkich dostępnych rozmiarach to nie pokazują się nasze aukcje:
10158248205, 11595586221, 11013311443, 11743808273
Podejrzewamy, że takich aukcji jest więcej, dużo więcej.
Pozdrawiam
Dzień dobry . Podobny problem z wielowariantowością zauważyliśmy na naszych niektórych aukcjach . Przykład : https://allegro.pl/oferta/tusz-hp-305-komplet-czarny-kolor-oryginal-10207361890 . Oferty w formularzu poprawnie połączone tusz czarny HP 305 , tusz kolorowy hp 305 , oraz komplet hp 305 kolor+czarny . Oferty błędnie się wyświetlają i połączone są inne modele tuszy np. Hp 304 czy hp 650
Dalej w temacie : zauważyliśmy także że pojawiła się zakładka "Pokaż warianty od innych sprzedających" Powiem szczerze totalny bałagan . Ponownie połączyłem jedną ze swoich ofert w wariantach https://allegro.pl/oferta/tusz-hp-301-kolor-cmy-ch562ee-oryginal-9171845546.
Połączone zostały trzy oferty : tusz hp 301 czarny , tusz hp 301 kolor oraz tusz hp 301 czarny+kolor zestaw . Wyświetla błędnie tylko tusz hp 301 kolor i hp 301 zestaw natomiast brak czarnego .
Ale totalny bałagan zaczyna się po kliknięciu magicznego przycisku "Pokaż warianty od innych sprzedających" pojawiają się całkiem inne produkty nie powiązane od innych firm . Klienci dzwonią do nas oburzeni że nasze oferty są błędne i nie mogą dokonać zakupu . Mam nadzieję że Allegro to poprawi.
@erni1_1 @motonita-pl Wiem już, że zgłaszane przez Was problemy nie są wynikiem błędów technicznych. Obecnie prowadzony jest test, w ramach którego na stronie produktu wyświetlamy warianty produktowe. Dotychczas na Allegro udostępnialiśmy wielowarianty ofertowe.
Oznacza to, że część kupujących nie zobaczy w ofertach wariantów, które sprzedający sam utworzył w zakładce Wielowariantowość - wyświetlimy im warianty produktów, które stworzyliśmy automatycznie na podstawie Katalogu produktów Allegro.
Podkreślam jednak, że nie dotyczy to wszystkich klientów, a wybranej grupy. Reszta widzi warianty ofertowe.
"Wyświetlimy im warianty produktów, które stworzyliśmy automatycznie na podstawie Katalogu produktów Allegro" osobiście uważam że nijak to się ma do uporządkowania oferty . Jeżeli klient chce zakupić np. tusz hp 301 czary i kolorowy to w ofercie był połączony z ofertą tuszu hp 301 kolor . Jednak po tych zmianach pojawiają się inne tusze hp 650 , hp 704 . Nie rozumiem jak tu może być porządek
no to rewelacja. nie dosć ze BAŁAGAN to jeszcze okazuje sie ze jestem wśród WYBRAŃCÓW ktorych ten bałagan dotyka.
Co więcej - połowę ofert, dla reszty mozna definiowac wlasne wariantowosic.
Czy moze prosic o wypisanie mnie z tych testów ????
jestem za .... mnie także proszę wypisać z tych eksperymentów .
@nat_not przez Państwa testy nie możemy sprzedawać wszystkich naszych produktów, ponieważ nie wyświetlają się w opcjach wielowariantowości. Prosimy o wypisanie nas z okresu testowego, ponieważ ogranicza to naszą sprzedaż. Jak tylko naprawicie wszystkie błędy i wszystko będzie działało poprawnie chętnie będziemy korzystać z nowych rozwiązań.
@nat_not Dzień dobry, niestety problem powrócił. Tym razem w odzieży motocyklowej. Jako przykład posłużymy się ofertą kurtki. Po wejściu na aukcję z rozmiarem L ( numer aukcji 7282785081) są widoczne wszystkie warianty tego modelu kurtki i wyświetlane jest prawidłowo. Niestety po przejściu na dowolna inną aukcję, na przykład z rozmiarem XL (6760665593) znika możliwość wybrania kurtki w rozmiarze L w tym samym kolorze oraz znikają opcje zmiany koloru.
Jeżeli znów jest to jakiś program testowy to prosimy o wypisanie z niego i powrócenie do wcześniejszego stanu gdzie wszystko działało poprawnie.
Jeżeli można to jakoś naprawić prosimy o zrobienie tego i pomoc w rozwiązaniu problemu.
Dodamy, że dzieje się to na praktycznie wszystkich aukcjach z odzieżą, a to jest pojedynczy przykład.
Czekamy na odpowiedź i pozytywne rozwiązanie sprawy.
@nat_not napisał(a):
Podkreślam jednak, że nie dotyczy to wszystkich klientów, a wybranej grupy. Reszta widzi warianty ofertowe.
Już chyba dotyczy to wszystkich klientów.Na wielowariantowości postawiliście krzyżyk i to we wszystkich kategoriach
CHAOS ŻENADA PARANOJA
Od wielu miesięcy zgłaszamy ten problem listownie i w zamawianych rozmowach telefonicznych z tzw "konsultantami" czy "moderatorami". Każda rozmowa przebiega prawie tak samo i jest zupełnie bezcelowa. Moderator czy konsultant uprzejmie proszą o podanie ofert, których dotyczy problem (w naszym wypadku problem dotyczy kilku tysięcy ofert), po czym albo wmawiają, że popełniliśmy jakiś błąd, albo dziwią się i obiecują, że będą sprawę wyjaśniać i naprawiać. Jesteśmy sprzedawcami piercingów, mamy tysiące ofert, z których WSZYSTKIE powinny wyświetlać się wielowariantowo, a ŻADNA!!! nie wyświetla się prawidłowo. Łączą się losowo i zupełnie bez sensu wprowadzając Klientów w błąd a nas w stan bezradności i frustracji. CHAOS i ŻENADA