anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wygenerowaniem etykiety.

fabia1201
#1 Nowicjusz#

Kupujący kupił na moim koncie produkt. Od 2 godzin pilnie usiłuję go wysałać, ale nie mogę wygenerować etykiety. Kontaktowałam się dwukrotnie z InPost, ponieważ w Managarze InPost widnieje informacja o zakupie i dane Kupującego, ale nie pojawia sie możliwość opłacenia i wygenerowania etykiety. InPost sprawdził i stwierdził, że problem jest po stronie Allegro, które zablokowało mi dostęp do możliwości wygenerowania etykiety. Klient pilnie czeka na mój produkt, tym bardziej, że mam zadeklarowany 1 dzień na wysyłkę. Proszę o pilną pomoc.

fabia1201

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fabia1201 Podaj, proszę, numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów