anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[29.09.2025] Problem z wygenerowaniem etykiety Allegro One

MAMY ROZWIĄZANIE!
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   no i co ?

c2561770-9d4d-11f0-bfdc-e1c1ca55bc8f

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria dobrze że zrezygnowałem ze smarta i mam spokój 😄 problemy to się dopiero zaczną 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@mdrogeria 

Wrócę do Ciebie z odpowiedzią. Proszę o cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@gdvorek z godzinkę temu wygenerowałem bez problemu etykietę zwykłego Orlena , zastanawia mnie tylko informacja dotycząca kuriera ł- One  ...przecież to nie ma związku ... jestem poza zasięgiem i nie mam włączonej tej usługi 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   czy coś się w temacie ruszyło ? Paczka czeka na etykietę ... klient pewnie też .

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria a le przecież Ty jako sprzedawca odpowiadasz za nadanie, klienta nie interesuje że masz problemy z Allegro 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@kostas11 jak znam życie i allegro to tej paczki nie nadam  ,trza będzie oddać kasę i nadstawić klatę , aaa... dawno już nega nie zerwałem , może pora .

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria ogólnie widzę że to jest jakoś dziwnie zrobione, za dużo kurierów, za dużo powiązań, za dużo kombinacji z nadaniami w tym Allegro Delivery, to nie ma prawa poprawnie pracować przy tylu integracjach i zmianach numerów paczek, będą babole i problemy z nadawaniem 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Obecnie mamy problemy techniczne. Pracujemy nad rozwiązaniem. Proszę Cię o cierpliwość. 

[AKTUALIZACJA 1.10.2025 14:45] Problem został rozwiązany. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   Klient pyta o ,,przewidywany,, czas zakończenia prac nad ,,problemem technicznym , czeka na telefon .... co mam odpowiedzieć ?

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @mdrogeria. Niestety dokładny czas wdrożenia poprawki nie jest znany, ale zapewniam, że ciągle nad tym pracujemy. Bardzo Cię przepraszam za te utrudnienia.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MiMary chyba puszczę do klienta sms-a coby mi ucho nie zwiędło  ,rozumiem ,że te przesyłki będą automatycznie wykluczane z jakości ?

oznacz moderatorów
ART_FOTO
#15 Entuzjasta

@mdrogeria Przesyłki może i tak ale komentarzy niestety Allegro Ci nie wykluczy, oczywiście poza tym pierwszym :(.

@MiMary @N_Nitka28 @gdvorek  Nie sądzicie, że zanim coś wprowadzicie powinno to być gruntownie sprawdzone i przetestowane zanim zaczniecie wsadzać sprzedających na minę?

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO, oczywiście przed wdrożeniem jakichkolwiek zmian przygotowujemy się na każdą ewentualność i staramy się zabezpieczać przed takimi sytuacjami. Robimy co możemy, aby szybko doprowadzić formularz do pełni funkcjonalności. 
@mdrogeria, jeszcze nie ustaliliśmy, czy wykluczenia będą automatyczne. Damy znać, gdy tylko się dowiemy.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ART_FOTO
#15 Entuzjasta

@MiMary Niestety ale słabo to działa skoro dochodzi do takich sytuacji.Wy przygotowujecie się na każdą sytuację ale nie ponosicie żadnej odpowiedzialności w przypadku wpadek.Potem niestety jest tylko odpowiedź kopiuj/wklej typu "za przesyłkę odpowiedzialny jest sprzedawca".

I to jest niestety przykre.

Formularz powinien być w pełni funkcjonalny od momentu zmian.Kupujący niestety nie są tak tolerancyjni jak sprzedający (bo Ci niestety muszą tacy być).

oznacz moderatorów
mix-mce
#14 Krzewiciel

@mdrogeria dobrze że dzisiaj miałem tylko jedną paczkę na orlena i ją wbiłem wcześnie rano...

raczej nie licz na automatycznie wykluczanie, będziesz musiał wysyłać numery zamówień bo jako sprzedający co masz innego do roboty jak tylko dopominać o poprawne działanie systemu.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mix-mce zwykły Orlen funkcjonuje normalnie , tu nie ma strachu , chodzi o nową funkcjonalność WzA dla przesyłek One obsługiwanych przez Orlen , etykieta to początek problemów  ,tego nie nadasz w automacie czy punkcie  ,musi odebrać kurier .

oznacz moderatorów
mix-mce
#14 Krzewiciel

@mdrogeria dokładnie właśnie o tym pisałem. Jak chce mieć smarta to orlena też muszę mieć.

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Linkuj posta klientowi.

Drogi kliencie sprzedawcy @mdrogeria . Proszę zauważyć że sprzedający nie może nadać paczki u przewoźnika Orlen bo nie znajduje się w strefie innego przewoźnika One. To trochę jakby przyjść do sklepu i poprosić o żółty ser (leży na półce) i nie dostać bo akurat parówki się skończyły 🙂

oznacz moderatorów