anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wypłatą środków CZK

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

14 czerwca rano otrzymałem informację o wypłacie środków z PayU za sprzedaż w Czechach (na polskie konto, to samo, które obsługuje inne płatności z Allegro), A po południu informację o anulowaniu wypłaty. Do wypłaty było więcej niż 500 koron. Proszę o podanie przyczyny, bo rozumiem, że teraz muszę czekać kolejne dwa tygodnie na wypłatę. Płatność nr

b7aebe2e-f919-4b36-b2aa-2c83956b0fb6
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Dreptaki_sklep już konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, najszybciej jak to możliwe. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Czy znalazło się rozwiązanie problemu. Widziałem, że ten temat pojawił się jeszcze u innych sprzedających. Na razie sytuacja wygląda tak, że nie mam towaru (wysłany), nie mam za niego należności (wypłata anulowana przez allegro) i za chwilę będę musiał zapłacić prowizję od sprzedaży.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Dreptaki_sklep przykro mi, ale otrzymaliśmy odpowiedź, że w ostatnim czasie występują opóźnienia w wypłatach w koronach w Nest Banku, sprawa jest dalej konsultowana i gdy tylko otrzymamy dalsze informacje, damy znać!

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Minęło kolejne 9 dni. Nie dostałem żadnej informacji, czy problem z wypłatami za sprzedaż na czeskim rynku został rozwiązany. Nie wiem czy dostanę swoje środki zgodnie z tym co Allegro gwarantowało, czy też termin ich wypłaty zostanie ponownie przesunięty o 14 dni.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Dreptaki_sklep bardzo przepraszam, za tak długi czas oczekiwania. Operator PayU oczekuje aż Twój Bank prześle odpowiednie klucze SWIFT do banku wypłacającego środki - UniCredit CZ. Dopytałam raz jeszcze o postępy prac. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Safe_Home_Europe
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, w ogóle nam nie chodzi wypłata środków w CZK na konto. Jesteśmy czeską firmą. Co mamy zrobić?

Dziękujemy za odpowiedź. 

Safe Home Europe 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Safe_Home_Europe Konsultuję tę sprawę. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Safe_Home_Europe Przekazano mi, że ustawiliście wypłaty na 1. dzień  miesiąca dla kwoty powyżej 20 000 koron. Ustawienia możecie zmienić w tej zakładce. Przy wypłatach na żądanie sami będziecie decydować kiedy środki mają zostać wypłacone.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów