anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wystawieniem oferty

GrelewskiBMW
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Pracownik próbuje wystawić ofertę ze swojego konta z przypisanymi przeze mnie uprawnieniami, ale nie wyświetlają mu się szablony cenników (brak okienka), po dodaniu nowego cennika wyskakuje błąd, z informacją, że poprzednia oferta jest przetwarzana i nie można nic z tym zrobić. Próbował na dwóch przeglądarkach, laptopie i telefonie. Dodam, że bezpośrednio na moim koncie nie widzę takich problemów.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GrelewskiBMW czy mogę poprosić o informację czy dotyczy to konta, z którego do nas napisałeś? Jaki jest login konta pracownika? Czy mogę poprosić o wysłanie zrzutów ekranu, na którym widać wykonywane krok po kroku czynności? Te informacje pomogą osobom z działu technicznego zweryfikować błąd. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

GrelewskiBMW
#7 Wielbiciel#

Dotyczy to konta pracownika tj. Nowickip41. Przesyłam screeny.

Screenshot_20220427-135108_Messenger.jpg

received_1202045647209715.jpeg

Screenshot_20220427-135115_Messenger.jpg

oznacz moderatorów

Instal-Mazo
#2 Obserwator#

Dzień dobry. Ja też mam ten sam problem - nie wyświetlają się szablony cenników.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GrelewskiBMW poproszę jeszcze o informację przy której ofercie pojawia się taki komunikat oraz czy oferta zawierała opis i była połączona z konkretnym produktem w bazie? 
Czy to możliwe, że przy tej samej ofercie pracuje w tym samym czasie inny pracownik korzystający z kolejnego konta? Problem może powodować też to, że ktoś jest zalogowany na jednym koncie z kilku urządzeń i to się nakłada. 

@Instal-Mazo czy również dzieje się to na powiązanym koncie? Czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki? Czy mogę poprosić o zrzuty ekranu obrazujące problem i nazwę konta, które ma problem z wystawieniem oferty? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Instal-Mazo
#2 Obserwator#

Tak, na wszystkich przeglądarkach występuje ten sam problem. Problem występuje z konta pracownika, nie administratora. Problem występuje na koncie: centrum_znizek. Edytując ofertę i chcąc zapisać zmiany wyskakuje informacja (screen). Wczoraj pracując poprzez Moje Oferty nie było z tym żadnego problemu. screen.png

oznacz moderatorów

GrelewskiBMW
#7 Wielbiciel#

Problem pojawia się przy próbie wystawienia każdej nowej oferty. Między wczorajszym wystawianiem ofert przy którym nie było żadnych problemów, a dzisiejszym przy którym pojawił się problem, nie było logowania na żadnym nowym urządzeniu. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GrelewskiBMW pracownikowi Działu technicznego nie udało się powtórzyć błędu na koncie Twojego pracownika. 
@GrelewskiBMW @Instal-Mazo upewnijcie się proszę czy konto uprawnione loguje się w odpowiedni sposób, czyli po zalogowaniu na konto Allegro, któremu zostało przydzielone uprawnienie, trzeba wejść w Moje konto i "Uprawnienia do kont". Tam trzeba kliknąć login konta, do którego ma się uprawnienia.  
Poniżej zrzut z zakładki "Moje konto", na którym oznaczyłam co trzeba kliknąć:

la_nika_0-1651067798514.png

 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

GrelewskiBMW
#7 Wielbiciel#

received_524123712446794.jpeg

 logowanie następuje dokładnie w taki sposób, tak jak zawsze. Teraz pojawił się nowy błąd, przy próbie z drugiego komputera pokazuje stary błąd, że oferta jest nadal przetwarzana. Usunąłem uprawnienia i nadałem jeszcze raz, pracownik wyczyścił pliki cookie itp. Próbowaliśmy już wszystkiego z punktu komputera.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GrelewskiBMW Prześlij proszę numer oferty, przy której pojawia się ten komunikat. Doprecyzuj też czy pojawia się przy każdej ofercie, czy tylko przy tej jednej konkretnej oraz czy problem występuje tylko na koncie powiązanym czy na głównym też.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

GrelewskiBMW
#7 Wielbiciel#

Problem pojawia się tylko na koncie powiązanym co napisałem w pierwszej wiadomości. Na głównym koncie wszystko działa prawidłowo. Problem pojawia się przy każdej nowej ofercie, po prostu nie da się jej wystawić, ponieważ wyskakuje błąd, więc nie mam możliwości wysłania numeru oferty, bo po prostu nowa oferta się nie tworzy. 

Podsumowując:

Pracownik na podstawie ostatniej wystawionej oferty z wczoraj klika WYSTAW PODOBNĄ, w edytorze nie pojawiają się szablony cenników (brak okienka), może jedynie stworzyć nowy cennik - tak robi, ale pomimo to próbując zatwierdzić ofertę wyskakuje błąd, który wysłałem powyżej tj. poprzednia edycja oferty nadal jest przetwarzana, nie da się tego ominąć, więc nowa oferta się nie tworzy. 

Dodam, że gdy próbuje wystawić ofertę przez ofertę WYSTAW NOWĄ to przekierowuje go od razu do Allegro Lokalnie.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GrelewskiBMW Dostałam potwierdzenie, że zespół techniczny pracuje nad ustaleniem przyczyny tego problemu i jej wyeliminowaniem. Przepraszam za nieprawidłowości.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GrelewskiBMW Wracam jeszcze z podpowiedzią - tymczasowym obejściem problemu do czasu jego naprawienia jest ręczne wpisanie linku w przeglądarkę.

Wzór linku:
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/udostepnione-konta/LOGIN_KONTA/offer/
Słowo "LOGIN_KONTA" należy zamienić na login, w ramach którego chcemy działać.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów