Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
po ostatnich zmianach dotyczących konieczności wprowadzenia umów własnych nie możemy nadawać przesyłek inpost z poziomu allegro komentarz Dla Twojego konta w API ShipX InPostu nie ma dostępnych punktów odbioru. Skontaktuj się z InPostem aby aktywowali Twój punkt nadań w API ShipX i ponów synchronizację.
Inpost twierdzi że po ich stronie wszystko ok, punkt nadawczy w manager inpost prawidłowy, ponowna synchronizacja i nic
@MarketChemko Od kiedy Ci się to wykrzaczyło? Bo było cos takiego ( tylko nie wiem czy to moze mieć wpływ 🤔 ) :
Od 28 września wyłączyliśmy Sprzedającym możliwość przechodzenia z zamówień, bezpośrednio do Managera Paczek. Teraz Sprzedający mogą w pierwszej kolejności wysłać paczki InPostem przez Wysyłam z Allegro, ale tylko jeśli Sprzedający mają podpisaną i podpiętą umowę z InPost. Sprzedający, którzy korzystali z Managera Paczek bez umowy, muszą ręcznie do niego przejść.
Właśnie od 28 września jest problem, mamy podpisaną umowę i ją podpięliśmy jednak przy próbie nadania paczki blokuje i widoczny jest ten komunikat
Witam, czy problem został rozwiązany? Jeżeli tak to co trzeba zrobić ?
Podbijam temat, mam ten sam problem - dokładnie ten sam błąd wyskakuje - walczę już ponad miesiąc i nic!
Czy ktoś wie jak to naprawić? Może to po stronie Allegro jest błąd?
@_VISTERIA_ Czy kontaktowałeś się z InPost w tej sprawie?
Oczywiście, już kilkukrotnie. Inpost tak naprawdę ogólnikowo stwierdzil, że to wina integracji konta Allegro z Inpostem, ale nie poradził co ma zrobić, by ta integracja była poprawna. Tyle, że ja już kilka razy integrowałam oba konta, podpinałam i odpinałam swoją umowę z Inpostem pod konto Allegro, kilkakrotnie usuwałam i tworzyłam swój punkt odbioru - i dalej nic - "Wysyłam z Allegro" kompletnie nie widzi tego punktu odbioru i nie mogę zamówić wysyłki paczkomatowej poprzez to narzędzie.
Nie wiem już co mam robić...
@_VISTERIA_ A musisz wysyłać przez Wysyłam z Allegro ? Wysyłaj normalnie przez Manager Inpost.
@_VISTERIA_ Skonsultuję tę sprawę. Proszę Cię o cierpliwość.
Bardzo dziękuję.
Inpost dziś odpowiedział, że po ich stronie dane wprowadzone są poprawnie i że mam kontaktować się z Allegro.
Pani Natalio - czy jest ktoś w Allegro z kim mogłabym się skontaktować w tej sprawie?
Może ponowna integracja załatwiłaby sprawę?
@_VISTERIA_ Dostałam informację, że Pani przypadek jest obecnie weryfikowany. Kiedy otrzymam więcej danych, dam Pani znać.
@_VISTERIA_ Przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź.
Nie uzyskałam niestety innej porady niż ta, żeby ponownie skontaktowała się Pani z InPostem (aby aktywowali punkt nadań w API ShipX), a następnie ponowiła synchronizację.
Witam,
również mam identyczny problem, standardowo allegro oraz inpost twierdzą, że wina nie leży po ich stronie. Proszę o pomoc, czy ktoś sobie z tym poradził?
Hej,
Ani Inpost ani Allegro nie są w stanie rozwiązać problemu.
Ja z poziomu Allegro mogę wysyłać tylko kurierem, natomiast paczkomatem - tylko w managerze paczek...