anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wysyłką inpost z poziomu allegro punkty odbioru

MarketChemko
#7 Wielbiciel#

Witam, 

po ostatnich zmianach dotyczących konieczności wprowadzenia umów własnych nie możemy nadawać przesyłek inpost z poziomu allegro komentarz Dla Twojego konta w API ShipX InPostu nie ma dostępnych punktów odbioru. Skontaktuj się z InPostem aby aktywowali Twój punkt nadań w API ShipX i ponów synchronizację.

Inpost twierdzi że po ich stronie wszystko ok, punkt nadawczy w manager inpost prawidłowy, ponowna synchronizacja i nic

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

pinsplash
#21 Demiurg#

@MarketChemko  Od kiedy Ci się to wykrzaczyło? Bo było cos takiego ( tylko nie wiem czy to moze mieć wpływ 🤔 ) :

Od 28 września wyłączyliśmy Sprzedającym możliwość przechodzenia z zamówień, bezpośrednio do Managera Paczek. Teraz Sprzedający mogą w pierwszej kolejności wysłać paczki InPostem przez Wysyłam z Allegro, ale tylko jeśli Sprzedający mają podpisaną i podpiętą umowę z InPost. Sprzedający, którzy korzystali z Managera Paczek bez umowy, muszą ręcznie do niego przejść.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

MarketChemko
#7 Wielbiciel#

Właśnie od 28 września jest problem, mamy podpisaną umowę i ją podpięliśmy jednak przy próbie nadania paczki blokuje i widoczny jest ten komunikat

oznacz moderatorów

numernadom_com
#7 Wielbiciel#

Witam, czy problem został rozwiązany? Jeżeli tak to co trzeba zrobić ?

oznacz moderatorów

_VISTERIA_
#8 Zapaleniec#

Podbijam temat, mam ten sam problem - dokładnie ten sam błąd wyskakuje - walczę już ponad miesiąc i nic!

Czy ktoś wie jak to naprawić? Może to po stronie Allegro jest błąd?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@_VISTERIA_ Czy kontaktowałeś się z InPost w tej sprawie?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_VISTERIA_
#8 Zapaleniec#

Oczywiście,  już kilkukrotnie. Inpost tak naprawdę ogólnikowo stwierdzil, że to wina integracji konta Allegro z Inpostem, ale nie poradził co ma zrobić, by ta integracja była poprawna. Tyle, że ja już kilka razy integrowałam oba konta, podpinałam i odpinałam swoją umowę z Inpostem pod konto Allegro, kilkakrotnie usuwałam i tworzyłam swój punkt odbioru - i dalej nic - "Wysyłam z Allegro" kompletnie nie widzi tego punktu odbioru i nie mogę zamówić wysyłki paczkomatowej poprzez to narzędzie.

Nie wiem już co mam robić...

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@_VISTERIA_ A musisz wysyłać przez Wysyłam z Allegro ? Wysyłaj normalnie przez Manager Inpost.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@_VISTERIA_ Skonsultuję tę sprawę. Proszę Cię o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_VISTERIA_
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję.

Inpost dziś odpowiedział, że po ich stronie dane wprowadzone są poprawnie i że mam kontaktować się z Allegro.

Pani Natalio - czy jest ktoś w Allegro z kim mogłabym się skontaktować w tej sprawie?

Może ponowna integracja załatwiłaby sprawę?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@_VISTERIA_ Dostałam informację, że Pani przypadek jest obecnie weryfikowany. Kiedy otrzymam więcej danych, dam Pani znać.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@_VISTERIA_ Przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. 

Nie uzyskałam niestety innej porady niż ta, żeby ponownie skontaktowała się Pani z InPostem (aby aktywowali punkt nadań w API ShipX), a następnie ponowiła synchronizację.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

DEMUR_COM
#8 Zapaleniec#

Witam,

również mam identyczny problem, standardowo allegro oraz inpost twierdzą, że wina nie leży po ich stronie. Proszę o pomoc, czy ktoś sobie z tym poradził?

oznacz moderatorów

_VISTERIA_
#8 Zapaleniec#

Hej,

 

Ani Inpost ani Allegro nie są w stanie rozwiązać problemu.

Ja z poziomu Allegro mogę wysyłać tylko kurierem, natomiast paczkomatem - tylko w managerze paczek...

oznacz moderatorów