Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z wysyłaniem przesyłek przez Pocztę Polską. Zamawiam paczki przez dedykowany panel allegro, drukuję etykiety i zanoszę na pocztę, jednak...
Od piątku mam problem z nadaniem paczek... panie na poczcie dostają informacje o "nieważnej umowie" i nie przyjmują przesyłek. Zapłaciłem za te przesyłki, ale zapewne jest jakiś błąd w systemie, bo w sobotę wygenerowałem nowe paczki i to samo... Ani tych piątkowych nie mogę wysłać, ani sobotnich, ten sam błąd w kilku placówkach PP.
Czy ktoś ma podobnie?
Dziękuję Wam za wszystkie przykłady zamówień, które tutaj wskazaliście. Otrzymaliśmy z Poczty Polskiej potwierdzenie, że rzeczywiście występowały problemy z nadaniem przesyłki Allegro Przesyłka polecona, ale błąd został już odnaleziony i naprawiony. Czekamy jeszcze na aktualizacje danych w placówkach Poczty, ale jutro rano problemy z nadaniami nie powinny już występować.
Uprzedzając Wasze pytania, jeśli chodzi o potencjalnie, negatywne komentarze, bardzo proszę Was jeszcze o cierpliwość. W tej chwili wciąż pracujemy nad tą sprawą, dlatego wrócę do Was z odpowiedzią, gdy otrzymam więcej informacji.
Dziś występuje ten sam problem. Panie na poczcie informują o nieważnej umowie. Nr zamówienia 8fb2ecc0-5143-11ed-a8f5-4dd7356471e0 numer przesyłki 00159007738207344853
Tak, u mnie też, 3 paczki dziś odrzucono, wszystko jak powyżej, nieważna umowa czy coś, nr zam i przesyłki:
- 5b206e54-5329-11ed-b63d-a5f2f240414f : PX6061447756
- 8cdc6a10-5339-11ed-b63d-a5f2f240414f : PX6061440485
- 11e08720-51f8-11ed-9dcd-5993cd6b9b11 : 00159007738206509376
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ proszę o jakieś informacje
Dzień dobry. Mam pytanko odnośnie zamówienia 39bebc80-1d08-11ef-b0a6-a362d9ff0806
Etykietą była wygenerowana i zamówienie zostało nadane do oddziału pocztu polskiej 28.05. Do tej pory nie było zaskonowane i wysłane. Byłam w tym oddziale pocztu dzisiaj 31.05, pytałam gdzie jest przesyłka. Pani pracownic powiedziała mi że 100% przesyłka została nadana do wysyłki ale może być bez skanowania etykiety. Proszę o powrocie mi punktów który byli skasowany od mnie za nie szybką wysyłkę i wysyłkę nie w terminie ponieważ przesyłka była nadana przez mnie tego samego dnia 28.05
Właśnie miałem tworzyć ten wątek bo trzeci raz Pani z poczty odesłała mnie z identycznym problemem i szukam wszędzie rozwiązania. Na żadnym etapie nie widzę różnych umów do wyboru, jest ciągle ta sama, a Panie na poczcie bezradne. Podpinam się więc pod pytanie.
Allegro miało umowy z pocztą polską do 21 października i jej nie przedłużyli w terminie. Stąd ten problem, a my mamy za to odpowiadać. Generalnie powiedzieli, że do 15.00 dzisiaj naprawią. Zobaczymy