Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czekam na Państwa sugestie w takim przypadku :
Mimo braku obsługi zamówień międzynarodowych , kupujący Estończyk zamawia u nas towar.
Wybiera kuriera DPD 0zł za wysyłkę, co jest oczywistym nonsensem , bowiem tyle nigdzie nie kosztuje przesyłka międzynarodowa. My towar wysyłamy, nie doliczając jej kosztów Poczta Polską. (Nie wysłalibyśmy = pewna ocena negatywna), towar wyszedł z kraju, został przjęty w kraju przeznaczenia. Nie mineły dwa tygodnie, zgłasza się kupujący że nie otrzymał towaru. Sprawdzamy stronę poczty estońskiej a tam nad trackingiem taki komunikat :
NB! Czas dostawy przesyłek międzynarodowych wydłużył się z powodu trwającej globalnej pandemii COVID-19. Ze względu na szczególną sytuację nie obowiązują ani gwarantowane EMS, ani przewidywane terminy dostaw innych przesyłek. Uzyskanie odpowiedzi od obsługi klienta może również zająć trochę więcej czasu niż zwykle.
Dziękuję za cierpliwość i zrozumienie!
Kupujący chce zwrotu środków, otwiera dyskusję, składa wniosek do programu ochrony kupujących.
Po odpisaniu przez nas na problem i sugestii by zaczekał zgodnie z informacją i że jak się tracking nie zmieni w ciagu tygodnia to złożymy reklamacje, on wystawia nam opinie NIE POLECAM z uwagi na niezwrócenie środków , podkreślam, za przesyłkę międzynarodową którą wyslalismy mimo ze takich nie oferujemy i tracking mówi że jest ona w drodze !!!
Na prośbę o usuniecie opinii dostalismy odpowiedz :
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i bardzo przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź.
Bardzo mi przykro, ale nie mogę usunąć podanego komentarza, ponieważ nie narusza on naszego regulaminu.
p.s. Dziś wysyłam pismo do UOKIK w sprawie możliwości zakupu przez klientów z innych krajów z przypadku gdy tego nie oferuję, oraz dodatkową możliwość oczerniania nas przez nich w momencie gdy przesyłka jest opóźniona przez COVID. Ja nie oferuję przesyłek międzynarodowych i nie życzę sobie takich zamówień, co więcej opinii niegatywnych w wypadku wysłania takiej wysyłki i używania jej jako szantażu, albo środki - albo nie polecam.
Sytuacja trudna, ale taki komentarz;
"Przesyłka nie dotarła. Sprzedawca nie pomogl a co więcej był nieprzyjemny. Oskarża mnie o nieuczciwość oraz twierdzi że jestem niestabilna emocjonalnie. Nie spodziewałam się takich komentarzy od sprzedawcy. Nie polecam"
faktycznie nie narusza zasad Allegro.
Poza tym kupujący zna swoje prawa, wie, że za opóźnienia w dostawie odpowiada względem niego sprzedawca. Wie, że nie ma obowiązku czekać na rozpatrzenie reklamacji u przewoźnika. Minęły 2 tygodnie, nie otrzymał towaru, może wnioskować do POK.
Lepiej było nie wysyłać tej paczki, wtedy w przypadku negatywa przy braku udostępnienia wysyłek zagranicznych, byłaby większa szansa na usunięcie takiej oceny.
P.s. XYZ96 Ten użytkownik nic teraz nie sprzedaje.Ten użytkownik nic teraz nie sprzedaje.
Jeśli to nie kłopot , to może troche doświadczenia jak zdobędziesz w handlu, wypowiadaj się .
Zdaje się że wątek otworzyłem w polu Zaawansowani sprzedawcy, bez urazy... ale cytujesz moje komentarze a sam ile ich masz???? 😉
Pokaż swoje > cytuj moje 🙂 jasne?
@Be-Smart ale wiesz, że niektórzy z nas występują tu pod własnymi prywatnymi nickami, a w pracy zajmują się kontami z całkiem fajnymi statystykami? 😉
@xyz96 No tak, sprzedający odpowiadają już nie tylko za gradobicie, trzęsienie ziemi i koklusz, ale nawet za korona(ś)wirusa🤣
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Be-Smart Tutaj kliknij : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wysy%C5%82ka-lub-jej-brak-za...
Dziś wystawiliśmy kupującemu rachunek za spedycję międzynarodową, skoro takiej nie oferujemy, musiał się liczyć z dodatkowymi kosztami. Po jej uregulowaniu, będziemy dopiero dyskutować nad zwrotem środków z transakcji. Natomiast dalej czekam na jakieś ciekawe informacje w tym temacie, co do komentarza... kiedy 7 razy powtarzam że za tydzień złożę reklamację i wtedy zwrócę środki, a kupujący ciągle oddaj pieniadze i oddaj pieniądze... to jak inaczej można go nazwac niż rozchwiany emocjonalnie.
To niezgodne z umową, nie można po zakupie na warunkach podanych w aukcji obciążać kupującego żadnymi innymi kosztami, gdy paczka już została nadana. Przed wysyłką trzeba było poprosić o dopłatę.
Jeśli kupujący otrzyma rekompensatę z POK, nie będziecie już o niczym dyskutować, Allegro będzie wymagało od was zwrotu tych kosztów. W przeciwnym trzeba się liczyć z blokadą konta.
Tu nie moge sie z Toba zgodzic, a nawet allegro jest zdania że kupujący musiał się liczyć z dodatkowymi kosztami. Skoro nie oferujemy przesyłek międzynarodowych a kupujący ją wybiera... to cwaniakuje, a skoro cwaniakuje... to niestety musi liczyć się z tym że koszty nieistniejących przesyłek jednak... istnieją.
Poza tym , zawsze allegro może pokryć te koszty, w końcu luka w systemie leży po ich stronie.
Ale zawsze allegro może usunąć opinie, my po info z poczty i potwierdzeniu ze paczka zagineła możemy zwrócić pieniądze nie żadając dodatkowych kosztów i wszyscy rozstajemy sie w pokoju.
Nie wyobrażam sobie że ja zostaje z kosztami wysyłki, podatków, prowizji... i opinią nie polecam, allegro z kasą z prowizji a kupujący z towarem który ma opóźnienie.
Jeśli "koszty nieistniejących przesyłek istnieją", to kupujący musi je znać i zaakceptować przed realizacją zlecenia, a nie po.
Jeśli możliwość zamawiania międzynarodowego jednak jest a ja tego nie oferuje i o tym nie wiem, to może allegro załatwi ten problem. A kupujący jak wybiera nieistniejące frachty, a skończył pewnie więcej niż podstawówkę, to musi sobie zdawać sprawę że mogą też powstać koszty tych frachtów. Allegro jest cwane, nie ma nigdzie napisane że my nie oferujemy spedycji międzynarodowej... Nie ma tylko informacji że taka oferujemy... Analogicznie skoro kupujący nie ma gwarancji że taka oferujemy a ja wybiera bo wie że jest luka... Niech liczy się z tym że jest też cennik na takie okoliczności niestety nieupubliczniony tak jak i wysyłka międzynarodowa. W końcu jak się zawiera umowę na przesyłkę której nie ma w ofercie, trzeba się liczyć z tym że istnieją też koszty których nie ma w umowie. Zakup był decyzja kupującego.
Ja się zastanawiam co przechodzi przez myśl takiego kupującego. Jeżeli muszę coś kupić i wysłać dla osoby za granicą - nawet jeżeli mam smart - to logicznym podejściem jest zakup i natychmiastowa informacja do sprzedającego z prośbą o wystawienie jakiegoś rachunku za wysyłkę. Jeżeli nie ma możliwości, anulujemy zakup i nie było problemu. Ja sobie nie wyobrażam, żeby jakakolwiek przesyłka kurierska międzynarodowa była darmowa - nie jest to możliwe.
Chyba za dużo kupują na Ali i myślą, że tutaj też mamy transport zbiorowy, jednorazowy, jak kontenerowce z Chin (co raczej nie miałoby sensu w Polsce). Dla mnie nie ma innego wytłumaczenia jak ewidentne wykorzystanie sytuacji. "A bo mam smart, wysyłka kurierem gratis, to zamówię sobie za granicę, może przymknie oko". 🤣
Dokładnie jak mówisz, ale to nie jest sedno sprawy.
Kupujący widząc informacje która istnieje na stronie ich poczty powinien powiedzieć, ok, zaczekamy w zwiazku z tym jeszcze chwile. Ja w tym czasie złożyłbym reklamacje, po czasie bez słowa zwrócił pieniądze, a w nosie z kosztem wysyłki. Ale NIE.
Albo kasa albo opinia nie polecam.... zero ingerencji pracownika allegro w dyskusje. Po czym opinia nie polecam i dalej zero reakcji.
Powinien pracownik allegro usunac opinie ! zakup był niezgodny z regulaminem aukcji, ostudzic kupujacego ze sprzedajacy wyraznie podał tracking i informacje o opoznieniach... i koniec tematu, pozostałoby tylko czekać jeszcze na losy przesyłki i zwrot srodków w razie zaginiecia... ale NIE/. Allegro sztywno przy swoim.
TO MY TEŻ
@Be-Smart Nieprawda. Nie można kupującego obciążać żadnymi kosztami, których nie było w umowie i których nie zaakceptował przed realizacją zamówienia. I nie ma tu nic do rzeczy wykształcenie kupującego.
@Be-Smart trzeba było anulować zamówienie. Z własnej dobrej woli wysłałeś pomimo braku takiej opcji i zostałeś za swoją wspaniałomyślność ukarany 😕
To kupujący może anulować zamówienie.... Niestety, to nie ebaj
xyz96 - Raz jeszcze mówie :Nic nie sprzedajesz, nie masz komentarzy, cytujesz moje komentarze... pokaż swoje, to wątek dla zaawansowanych sprzedawców. Bez urazy... ale Twoje zaawansowanie w praktyce to zero w tej chwili wg. konta.
Nie rozumiem jednego nie oferujesz zagranicznej nie wysyłaj. Zwróć wpłatę przez allegro zablokuj użytkownika weź negatyw na klatę i tyle.
Co chwila jakiś post o usunięcie negatywnego komentarza. Co one Wam tak przeszkadzają. Słusznie czy nie kupujący ma takie prawo. Przeciez mimo całej idealnej transakcji i tak ma prawo do negatywa.
Zacznij sprzedawać to się dowiesz. Ty ile masz komentarzy ??? przepraszam, nie wspomniałeś.
Sprzedaje na allegro od 2005 r.
Nie wspomniałem, bo co moje komentarze mają do tego tematu?
Skąd w ogóle pomysł żeby pisać ze swojego konta firmowego ? 🙂