anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem ze smart

rabida
#7 Wielbiciel#

Dlaczego nie mogę skorzystać z smart u Sprzedającego, który oferuje smart przy zakupie ponad 100 zł a uzbierałam na ok. 102 zł to doliczono mi ok.67 zł kosztów przesyłki więc zrobiłam 'cofnij' czyli zrezygnowałam z zakupu 😞

Sprzedający: [edycja]

pzdr

sława rabida

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@rabida Być może dlatego, że łączna cena wysyłki tych przedmiotów bez Smart przekraczałaby 40 zł. Zrób sobie próbę - wkładaj do koszyka coraz więcej przedmiotów od tego sprzedawcy i bez dokonania zakupów sprawdzaj, jak system podlicza koszt wysyłki.

oznacz moderatorów

Janirka
#12 Orędownik#

1) Czy masz wykupiony/włączony smart?

2) Czy przy wszystkich produktach które chciałaś kupić, była ikonka smart?

_______
Kamila
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@rabida, nie podajemy loginów/linków do sprzedających, może sobie tego nie życzyć 🙂
@nat_not 😌

oznacz moderatorów