anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zmianą statusu zamówienia

gokuran20
#8 Zapaleniec#

Czy miał ktoś kiedyś problem ze zmianą statusu zamówienia,a mianowicie:

Zmieniam że statusu w realizacji na wysłane,po czym odświeżam a to nadal jest w realizacji i dopiero po jakiś 5 próbach przechodzi na wysłane, sprawdzałem na 4 przeglądarkach i dwóch urządzeniach i wszędzie to samo.

Pani z chaty allegro nie ma pojęcia co to może być.

Proszę o pomoc bo tak się nie da pracować.

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

mdrogeria
#21 Demiurg#

tak , był mały problem , ale u mnie już O.K

oznacz moderatorów

gokuran20
#8 Zapaleniec#

Ale wczoraj miałeś taki problem?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Przesyłki robię do 13: 00 i ten problem nie występował , dziś od rana był , ale aktualnie po odświeżeniu strony wszystko się uzupełniło 

oznacz moderatorów

gokuran20
#8 Zapaleniec#

U mnie jak wczoraj wieczorem się zaczęło tak trwa do teraz.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

pisz do allegro - pomoc

oznacz moderatorów

gokuran20
#8 Zapaleniec#

Wczoraj z godzinę siedziałem na czacie ale do Pani z obsługi nie docierało że to generalny problem a nie z jednym zamówieniem

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

pakuję cały czas , rano był problem a na razie wszystko chodzi jak należy

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@gokuran20 mam ten sam problem, nie zmienia się status zamówienia i nie dodaje się numeru przesyłki, ale udało mi się okrężną drogą. W aplikacji na telefonie oznaczyłam "wysłane"

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@gokuran20 @konto zamknięte Możecie wkleić tutaj zrzuty ekranu, które zobrazują ten problem? Jeśli podacie mi również numery przykładowych zamówień, których dotyczy, skonsultuję tę sprawę z zespołem technicznym.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

gokuran20
#8 Zapaleniec#

Tu nie ma co wrzucać screenów po prostu nie zmienia się status aukcji i tyle

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not  zrzuty ekranu tego nie zobrazują. Po prostu nie zmienia się status przesyłki i nie dodaje się numer przesyłki Inpost. Ani automatycznie ani ręcznie. Ręcznie zmieniłam status na wysłane w aplikacji na telefonie z Androidem, i to pomogło. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

No i mam ja , status się zmienia po kilku próbach , ale brak znaczka potwierdzającgo wprowadzenie nr przesyłki .Odświeżenie strony nie pomaga

oznacz moderatorów

gokuran20
#8 Zapaleniec#

Dokładnie to samo u mnie.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

Godzinkę temu robiłem przesyłkę w managerze inpostu - nr sam wskoczył do zamówienia, bez problemu. Zmiana statusu (ręcznie) z "nowe" na "wysłane" też bez problemu.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Już wszystko chodzi 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@gokuran20 @mdrogeria @Knowhere @konto zamknięte Dostałam potwierdzenie, że dzisiaj występowały problemy z zakładką "Zamówienia", w związku z którymi statusy odświeżały się z opóźnieniem. Nieprawidłowości zostały wyeliminowane przed godziną 11:00. Przepraszamy za wszystkie utrudnienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@nat_not Ale ja nie miałem utrudnień, u mnie akurat (jak na złość) było bezproblemowo😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Knowhere Super, ale udzielałeś się w tym wątku, więc skierowałam komunikat również do Ciebie 😉

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów