Problem ze zmianą statusu zamówienia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy miał ktoś kiedyś problem ze zmianą statusu zamówienia,a mianowicie:
Zmieniam że statusu w realizacji na wysłane,po czym odświeżam a to nadal jest w realizacji i dopiero po jakiś 5 próbach przechodzi na wysłane, sprawdzałem na 4 przeglądarkach i dwóch urządzeniach i wszędzie to samo.
Pani z chaty allegro nie ma pojęcia co to może być.
Proszę o pomoc bo tak się nie da pracować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak , był mały problem , ale u mnie już O.K

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale wczoraj miałeś taki problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesyłki robię do 13: 00 i ten problem nie występował , dziś od rana był , ale aktualnie po odświeżeniu strony wszystko się uzupełniło

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie jak wczoraj wieczorem się zaczęło tak trwa do teraz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pisz do allegro - pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj z godzinę siedziałem na czacie ale do Pani z obsługi nie docierało że to generalny problem a nie z jednym zamówieniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pakuję cały czas , rano był problem a na razie wszystko chodzi jak należy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@gokuran20 mam ten sam problem, nie zmienia się status zamówienia i nie dodaje się numeru przesyłki, ale udało mi się okrężną drogą. W aplikacji na telefonie oznaczyłam "wysłane"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@gokuran20 @konto zamknięte Możecie wkleić tutaj zrzuty ekranu, które zobrazują ten problem? Jeśli podacie mi również numery przykładowych zamówień, których dotyczy, skonsultuję tę sprawę z zespołem technicznym.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tu nie ma co wrzucać screenów po prostu nie zmienia się status aukcji i tyle

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not zrzuty ekranu tego nie zobrazują. Po prostu nie zmienia się status przesyłki i nie dodaje się numer przesyłki Inpost. Ani automatycznie ani ręcznie. Ręcznie zmieniłam status na wysłane w aplikacji na telefonie z Androidem, i to pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No i mam ja , status się zmienia po kilku próbach , ale brak znaczka potwierdzającgo wprowadzenie nr przesyłki .Odświeżenie strony nie pomaga

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie to samo u mnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Godzinkę temu robiłem przesyłkę w managerze inpostu - nr sam wskoczył do zamówienia, bez problemu. Zmiana statusu (ręcznie) z "nowe" na "wysłane" też bez problemu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już wszystko chodzi

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@gokuran20 @mdrogeria @Knowhere @konto zamknięte Dostałam potwierdzenie, że dzisiaj występowały problemy z zakładką "Zamówienia", w związku z którymi statusy odświeżały się z opóźnieniem. Nieprawidłowości zostały wyeliminowane przed godziną 11:00. Przepraszamy za wszystkie utrudnienia.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not Ale ja nie miałem utrudnień, u mnie akurat (jak na złość) było bezproblemowo😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Knowhere Super, ale udzielałeś się w tym wątku, więc skierowałam komunikat również do Ciebie 😉
Moderatorka