Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem przedmiot 05.03.25 i tego samego dnia dokonałem płatności. Następnego dnia 06.03.25 sprzedawca anulował zamówienie. Do dnia dzisiejszego 20.03.25 pieniadze nie wróciły na konto. Dlaczego? Co dalej z tym mogę zrobić?
@Client:88622393 Podaj numer zamówienia, proszę.
688177c0-f9ca-11ef-a0ab-418cf1f3d99c
@Client:88622393 sprzedający zwrócił wpłatę za to zamówienie 6 marca. Zwrot poprawnie zaksięgował się w systemie i powinieneś go otrzymać na konto powiązane z Google Pay.
Sprawdź to proszę, a jeśli nie znajdziesz zwrotu, daj znać, poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, abyś mógł wyjaśnić tę sprawę z bankiem.
Proszę prześlijcie mi potwierdzenie.
@Client:88622393 poprosiłam o wysłanie takiego potwierdzenia, otrzymasz je w wiadomości e-mail.
@Client:88622393 przesłaliśmy potwierdzenie e-mailowo (nr sprawy 50341095).