Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam dzisiaj (10.03) problemy z BaseLinkerem, pokazuje mi się błąd 500. Ma ktoś co podobnego, czy tylko u mnie tak jest?
U nas błąd 503 i nie można nadać przesyłki. Moja niechęć do Allegro rośnie odkąd zaczęliśmy ten nędzny biznes. Wiadomo czy portal rozwiązuje takie problemy z łaski swej szybko, czy trzeba czekać z tydzień?
U nas wogole nie mozna sie zalogowac do panelu
U mnie to samo mieli i nic nie wyskakuje. Odkąd używam pierwszy raz mam takie coś.
Nie działa całe wysylam.allegro.pl (błąd 503).
Panowie jesteśmy w czarnej [edycja] jest komunikat na stronie że budynek gdzie znajdowały sie serwery spalił sie wszystko stoi i nie możemy nic zrobić i tak na prawdę niewiadomo kiedy wszystko wróci do normy 😞
to znalazłam na ich stronie w Internecie:
godzinę temu
Niestety problem w serwerowni okazał się poważny, wystąpił pożar w jednym z bloków. Problem dotknął tysięcy systemów i stron.
Za OVH:
"Obecnie mamy do czynienia z poważnym incydentem w naszym DataCenter w Strasburgu, w którym ogłoszono pożar w budynku SBG2.
Strażacy byli natychmiast na miejscu zdarzenia, ale nie mogli opanować pożaru w SBG2.
Cała witryna została odizolowana, co ma wpływ na wszystkie nasze usługi na SBG1, SBG2, SBG3 i SBG4.
Jeśli Twoja produkcja znajduje się w Strasburgu, zalecamy aktywację planu odtwarzania po awarii.
Wszystkie nasze zespoły są w pełni zmobilizowane wraz ze strażakami.
Będziemy Cię informować na bieżąco, gdy będzie dostępnych więcej informacji. "
Większość naszych serwerów znajduje się w blokach, które nie uległy uszkodzeniom, jednak są aktualnie niedostępne.
Czekamy na uruchomienie tych bloków przez OVH, jednocześnie na wszelki wypadek pracujemy nad uruchomieniem systemu w innej serwerowni na podstawie backupu, który przechowywany jest w Polsce.
W najgorszym przypadku system może nie być dostępny przez większą część dnia. Rozumiemy, że ma to bardzo negatywny wpływ na Państwa pracę. Od momentu wystąpienia problemu w nocy robimy co w naszej mocy, aby rozwiązać tę sytuację. Bardzo przepraszamy za kłopot.
Gdzie można znaleźć tę informację? Na jakiej stronie?
do badams71
link do tej strony:
https://status.baselinker.com/
znalazłam jak szukałam kontaktu z BaseLinkerem
Problem występuje po stronie operatora BL, nic nie poradzimy, musimy czekać.
Próbujcie, u mnie poszło. Chyba odpalili te zapasowe serwery, czy jak to się tam zwie. Powodzenia!
u mnie takie info :
Nasza infrastruktura zapasowych serwerów działa w tym samym mieście, dlatego też jest niedostępna. Zakładaliśmy awarie pojedynczych serwerów lub bloków, nie całego obszaru.
Korzystamy z backupów, które synchronizowane były codziennie do innej serwerowni, aby ponownie uruchomić system w innym centrum. Może to zająć jednak kilkanaście godzin, najprawdopodobniej system nie będzie więc dzisiaj dostępny. Sugerujemy w dniu dzisiejszym obsługiwać zamówienia bezpośrednio w panelu Allegro, panelu sklepów i innych marketplace. Bardzo przepraszamy za utrudnienia, sytuacja jest niestety od nas niezależna, pracujemy z całych sił, aby jak najszybciej przywrócić system do działania.
Jest oficjalny komunikat BL nie wstanie na pewno do godziny 16. tak że miłego dnia 🙂
Aktualne informacje z OVH:
"Fire is over. Firefighters continue to cool the buildings with the water.
We don’t have the access to the site. That is why SBG1, SBG3, SBG4 won’t be restarted today."
Nasze serwery nie zostały uszkodzone, jednak znajdują się w serwerowni sąsiadującej z pożarem i wg informacji OVH nie będą dzisiaj uruchomione.
Nasza infrastruktura zapasowych serwerów działa w tym samym mieście, dlatego też jest niedostępna. Zakładaliśmy awarie pojedynczych serwerów lub bloków, nie całego obszaru.
Korzystamy z backupów, które synchronizowane były codziennie do innej serwerowni, aby ponownie uruchomić system w innym centrum. Może to zająć jednak kilkanaście godzin, najprawdopodobniej system nie będzie więc dzisiaj dostępny. Sugerujemy w dniu dzisiejszym obsługiwać zamówienia bezpośrednio w panelu Allegro, panelu sklepów i innych marketplace. Bardzo przepraszamy za utrudnienia, sytuacja jest niestety od nas niezależna, pracujemy z całych sił, aby jak najszybciej przywrócić system do działania.