Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Z racji problemów z doręczeniami przesyłek przez Pocztę Polską część naszych klientów zrezygnowało z zamówień. W tym wypadku chciałbym odzyskać od przewoźnika środki za wysyłkę i zwrot do nas bo są to przesyłki 2XL więc i koszty są spore, z tym że przesyłki są na umowach Allegro Smart. W jaki sposób mogę to zrobić?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@passahouse_com Reklamację możesz złożyć bezpośrednio na stronie Poczty Polskiej - tutaj. W przypadku problemów, proszę Cię o kontakt przez ten formularz.
@nat_not Może się mylę, ale jeśli przesyłki są w ramach Smart, to przewoźnik uznaje, że to Allegro jest nadawcą, więc spuści reklamującego na drzewo.
Taką odpowiedź właśnie dostałem na infolinii. Przesyłki są w ramach allegro smart i proszę się kontaktować z allegro.
@passahouse_com Tak jak napisałam wyżej - w przypadku problemów z reklamacją proszę o kontakt przez podlinkowany formularz.
Problem jest taki, że jeszcze żadna z przesyłek do nas nie wróciła. A jak wrócą to pewne każda w innym terminie, rozumiem że z każdą przesyłką mam robić osobną reklamację do poczty oraz prosić o wykreślenie jej ze statystyk u Was?
Skontaktowałem się przez formularz w sprawie dwóch przesyłek. Jedna z nich zdążyła wrócić do nas, inna się odnalazła i pomimo prośby o zwrot listonosz "porzucił" ją pod domem klienta któremu już zwróciłem środki za zakup. Teraz muszę dodatkowo zlecić odbiór przesyłki od klienta na mój koszt bo klient nie będzie latał z paczką na pocztę żeby ją odesłać w ramach zwrotu allegro.
Następną przesyłkę klient kupił dwa razy, jedno zamówienie dpd, a drugie pocztą i też jedno odesłał. Znowu koszty na nas.
Do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi w tej sprawie, dodatkowo zaginęła kolejna przesyłka i kolejna. Jak długo to wszystko ma trwać?
@passahouse_com dlatego ja nigdy nie oddaje kasy puki nie wróci paczka, kiedyś się kopałem z klientem powiedział że on nie ma czasu nic robić żebym se sam przyjechał i zabrał, zgłosiłem przywłaszczenie towaru jak dzielnicowy zapukał to rura mu zmiękła 😄
Jak są opóźnienia zawszę proponuje albo poczekać bo paczki zaginione czy opóźniania można reklamować po X czasie ( sprawdź ile ma poczta ale chyba 30 dni ) a jak nie chce może odstąpić od umowy i tu zgodnie z prawem mamy 14 dni na zwrot kasy a możemy się wstrzymać do otrzymania paczki bo potwierdzenia odesłania w tym przypadku kupujący nie przedstawi 😄 szach mat 😄
Też staram się nie zwracać środków za szybko ale w tym wypadku paczka znalazła się po 29 dniach. Jeśli klient jest wyrozumiały to nie ma problemu ale ile razy już się nasłuchałem, że złodzieje itp. 🙄
Teraz rok po kroku jak to wygląda.
Złóż wniosek przez stronę -> jak się nie uda to ten formularz.
Mam złożyć reklamację jako firma allegro? Z ich ID umowy? -> okej, piszę wiadomość w formularzu do Allegro bo nie wiem jak mam to wypełnić
przyjęliście zgłoszenie -> poczta nic nie odpowiada od kilku dni -> ponaglają ich -> pracownik Allegro może złożyć reklamację w moim imieniu ale prosi o kwotę roszczenia -> nie mam kwoty roszczenia bo w rozliczeniach allegro nie mam jeszcze kosztów zwrotu przesyłki -> czy koszt pojawi się przed czasem w którym mogę złożyć reklamację? -> tego nikt nie wie -> niektóre przesyłki nadal bez statusów -> czy się odnajdą nikt nie wie
mam robić to osobno z każdą paczką? czy czekać bo niektóre jeszcze się nie odnalazły.
Jak dla mnie to jest czeski film.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jest i pierwszy negatyw którego ponoć nie można usunąć bo klient zaznaczył kafelek utrudniony kontakt. Proszę mi powiedzieć w którym momencie był ten kontakt utrudniony?
@passahouse_com przykro mi, ale nie mamy żadnych podstaw, żeby ingerować w ten komentarz od kupującego, bo w żaden sposób nie łamie zasad.
@TomBanknoter a allegro oleje reklamację i winę zrzuci na przewoźnika