anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Produkt na specjalne zamówienie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
INGEstyle
#10 Popularyzator#

Witam! Wykonałam produkt na specjalne zamówienie klientki. Wczoraj klientka poinformowała mnie przez Allegro, że kurier zostawił jej przesyłkę pod domem i przesłała mi zdjęcie uszkodzonego produktu, po czym zażądała zamówienia kuriera po zwrot oraz zwrotu pieniędzy... Wspomniany produkt to panele ażurowe o powierzchni 150x105 cm ze sklejki brzozowej o grubości 4 mm każdy. Panele były złożone odwrotnością wzoru (w celu zapewnienia im bezpieczeństwa), opakowane w gruby, sztywny karton i owinięte stretchem + taśma (standardowy sposób pakowania, gdyż jest to bądź co bądź drewno i nigdy nie było podobnych sytuacji nawet z cieńszymi arkuszami). Z nadesłanego zdjęcia wynika (z informacji od klientki również), że tylko jeden panel jest jakoś dziwnie po ukosie w kilku miejscach złamany. Gdyby w trakcie transportu przesyłka została "przełamana" oba panele złamałyby się w tym samym miejscu! Skontaktowałam się z przewoźnikiem, gdyż nie ukrywam nie uwierzyłam, że kurier zostawił przesyłkę pod domem... Przewoźnik skontaktował się z kurierem, który oznajmił, że przesyłkę odebrała matka adresatki a sama przesyłka nie nosiła zewnętrznych uszkodzeń (matka odbierająca przesyłkę również nie zgłosiła zastrzeżeń). Pytanie zasadnicze jest takie, co zrobić w tym przypadku, czy muszę zwrócić klientce pieniądze i co z moimi stratami? A są nie małe. Ponadto klientka nie odbiera telefonów, kontaktuje się wyłącznie przez Allegro, odmówiła spisania protokołu przy kurierze. Jej zachowanie również wzbudza moje podejrzenia, że sama celowo uszkodziła panele, bo być może się rozmyśliła. Była bardzo opryskliwa do momentu aż poinformowałam ją, że przewoźnik wyjaśni sytuację, dopiero wtedy zwrócę jej pieniądze. Jednak na prawdę nie wiem co mogę w tej sytuacji począć. Doradźcie proszę.

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
INGEstyle
#10 Popularyzator#

Trudno! Właśnie taka postawa Allegro „hoduje” roszczeniowych klientów lub jeszcze gorzej naciągaczy. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@br.  Aby to prawidłowo załatwić i utrzeć jej nosa 

Jane, kupujący nasz wróg, a zwłaszcza kupujący wymagający, świadomy swoich praw, składający reklamację.

oznacz moderatorów
INGEstyle
#10 Popularyzator#

Nikt tak nie twierdzi, że kupujący to wróg. Poza tym w tym przypadku kupujący nie bardzo okazał się świadomy swoich praw. Klientka zażądała zwrotu pieniędzy i odebrania produktu a nie reklamacji.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Prawidłowo zażądał. Zwrot pieniędzy może być dokonany wtedy, gdy produktu nie da się naprawić lub wymienić. Jeśli można to zrobić, sprzedawca nie musi oddawać pieniędzy, ale na własny koszt towar odbiera, naprawia lub wymienia i ponownie dosyła.

oznacz moderatorów
INGEstyle
#10 Popularyzator#

W tym przypadku jest możliwość wymiany produktu, gdyż jestem jego producentem i kupujący doskonale o tym wie. Dlatego żądanie zwrotu pieniędzy bez próby reklamacji przedmiotu wykonanego na specjalne zamówienie NIE JEST PRAWIDŁOWE!!! 

oznacz moderatorów
decomasters
#10 Popularyzator#

Kłopot w poradach xyz96 jest taki, że jest on na usługach Allegro 🤣

oznacz moderatorów