Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedyś dawno temu, stworzyliśmy w bazie produkt X. Pech chciał, że w kodzie producenta pojawił się błąd (miało być np. 12345 a podaliśmy 12345/X). Ok, nie ma dramatu, drobiazg, poprawiamy - jest formularz zgłaszania błędu. Wypełniliśmy, poszło... i wszelki słuch o nim zaginął.
Zapomnieliśmy o sprawie, aż tu pojawia się strona "Statusów zmian w produktach". Fajnie. No to sprawdzamy, jak się miewa nasz stary dobry produkt X. I co? Zgłoszony przez nas błąd został odrzucony. Allegro uznało (ciekawie na jakiej podstawie?), że kod produktu z błędem jest ten właściwy i poprawkę odrzuciło zostawiając stary kod z błędem.
Ale to jeszcze nie koniec. Zobaczmy jak się ma powiązanie produktu X z ofertą. I co znajdujemy? Allegro jednak poprawiło kod produktu... na zupełnie inny, bez sensu, z kapelusza... proponując poprawienie dobrych danych w naszej ofercie na złe dane z produktu. Widocznie ktoś inny zgłosił poprawkę błędu i Allegro uznało, że tym razem ten bzdurny kod jest jednak lepszy niż zgłoszony przez nas kod poprawny. Na jakiej podstawie Allegro ocenia poprawność danych? Ja trzymam w ręku produkt i widzę jaki ma kod. A Allegro?
Tak właśnie wygląda poprawianie błędów w produktach w praktyce... 🤣
Czy Allegro ma na to jakiś plan/procedurę/rozwiązanie? Czy tylko kolejne zgłaszanie błędów w produktach? My zgłosimy poprawią albo nie, ktoś inny zgłosi poprawią albo nie, jeszcze ktoś zgłosi, poprawią albo nie... i tak w kółko razy 20 mln pozycji (czy ile tam teraz macie tych produktów w bazie). Taki jest plan?
Witajcie, allegro na prawdę starał się sprostać Waszym wymogom w handlu tutaj. Niestety dzisiaj mi się już ulało.... Konieczność wystawienia kilkuset aukcji, aby uniknąć opłaty utrzymaniowej i próba dopasowania tych samych produktów, które już u Was od roku sprzedaję, do obecnych produktów dodanych w Waszej bazie to jest po prostu jakiś totalny DRAMAT.
Przy wystawianiu wszystkich moich aukcji starałem się uzupełnić je rzetelnie, dokładnie, zgodnie z prawdą i estetycznie. Obecnie te same produkty w tych samych seriach potrafią być dodane do różnych kategorii (co eliminuje je z możliwości połączenia wielowariantowego), posiadać kilka różnych EANów (i to w rozwijanej liście tego samego produktu), posiadać błędne dane, posiadać różne dane mimo iż to produkty tej samej serii i posiadać wiele innych bzdur w opisach. Często osoby, które dodawały te produkty wpisywały dosłownie cokolwiek byleby tylko dodać produkt i mieć to z głowy. Próba wystawienia ponownie aukcji i dopasowania tego tak jak było wcześniej kończy się niepowodzeniem. Przepraszam bardzo, ale ja budować bazy allegro po prostu nie będę i to jeszcze za moje pieniądze. Szkoda na to mojego czasu. Handel na allegro to miał być dodatkowy kanał, który rokował całkiem nieźle, ale obecnie allegro to nie jest przyjazne miejsce dla sprzedawców. Tutaj dobrze mają tylko allegro, klienci i akcjonariusze. Pomijam już całą resztę "smaczków" jakie mi funduje allegro, a przez które mam ochotę rzucić to wszystko w diabły.
Nie ty pierwszy i nie ostatni który ma już dość tych udoskonaleń jakie funduje sprzedawcą allegro .Powstaje chaos w którym nie radzą sobie ani sprzedawcy ani ci co chcą coś wyszukać i kupić .
@_HolaOla_ - podepnę się do wątku, nie będę nowego zakładał.
Mam właśnie pytanie czysto techniczne odnośnie zgłoszenia błędów w produkcie.
Wyświetla mi się formularz.
Gdzie mam wpisać parametry, które chcę wpisać jako poprawne?
Czy w polach w sekcji "Parametry produktu" , czy też w sekcji "Inne sugestie dotyczące produktu" ?
pozdrawiam
@ELMIXAGD_pl dajcie sobie z tym spokój, cały ten system jest po prostu tak ułomny, że trudno to ująć słowami. To, że zgłosimy błąd w produkcie, nie oznacza, że ktoś po nas go ponownie nie zmieni. W moim przypadku kilka razy spotkałem się z taką sytuacją, że produkt, który został przeze mnie osobiście wprowadzony do bazy allegro, po wyprzedaniu nie dał się już wznowić. W między czasie ktoś dokonał zmian, trudno powiedzieć na jakiej podstawie, bo najczęsciej te zmiany były błedne. Nie wiem kto weryfikuje te wnioski, ale skoro wprowadzam produkt z kodem EAN i kodem producenta, a potem ktoś zmienia w nim parametry na błędne, to ja się pytam kto to weryfikuje i na jakiej podstawie dokonywane są zmiany. Bo wygląda mi to trochę tak, jakby ktoś losował, albo rzucał monetą. Zmieniamy, albo nie ?
mikeza - zadałem takie pytanie, gdyż bardzo dźwigło mi się ciśnienie gdy chciałem wystawić głupie worki do odkurzacza. Zajęło mi to ok. 1 godziny. Pomimo wpisywania kodu EAN, kodu produktu, nazwy producenta - nie mogłem ich wystawić, gdyż ktoś "ułomny" wystawił i stworzył ten produkt w katalogu z innymi parametrami. To godzina pracy - wystawienie jednej aukcji z głupimi papierowymi workami do odkurzacza. Teraz jak sprawdzam, już jest wszystko prawidłowo. Lecz jak przeliczyć poświęcony czas i nerwy (a godzina?) na zyski? Wychodzi co najwyżej na zero.
a... sorry, odpowiedziałem z innego konta, ale problem ten sam.
@ELMIXAGD_pl Parametry, które według Ciebie są poprawne, wpisz proszę w polach "Parametry produktu". Gdybyś miał jeszcze jakieś wątpliwości, śmiało pytaj.
@_HolaOla_ Co oznacza komunikat:
"Oferta 10665391405 - Dodawanie produktów do kategorii nie jest możliwe." ?
Są jakieś ograniczenia na tworzenie produktów w wybranych kategoriach?
@logario_ig Kiedy pojawił się ten komunikat? Próbowałaś zmienić kategorię, w której wystawiona jest oferta?
@nat_not Przy próbie połączenia z produktem na liście "moje oferty". W innej kategorii połączył się bez problemu.
@logario_ig Przy której kategorii pojawił się błąd?
Zabawki/Dla niemowląt/Gryzaki
A wcześniej jeszcze występowało coś takiego w
Zabawki/Edukacyjne/Układanki/Montessori
@logario_ig Widzę, że podczas wystawiania, gdy wybiera się ten produkt, automatycznie przypisywana jest kategoria:
Allegro - Dziecko - Zabawki - Dla niemowląt - Grzechotki
lub
Allegro - Dziecko - Zabawki - Dla niemowląt - Sensoryczne.
Napisz proszę czy właśnie oferty z tych kategorii można przypisać do produktu bez problemu.
@nat_not Tak - w tych dało się przypisać. Produktu wcześniej nie było. Nie dało się go stworzyć w kategorii Gryzaki. Powstał dopiero w Grzechotki i dał się połączyć w Sensoryczne. Wciąż nie daje się połączyć w Gryzaki. Wciąż jest ten sam komunikat.
BTW. Nie wystawiamy ofert przez stronę. Przez stronę (moje oferty) tylko łączymy/tworzymy produkty do oferty wystawionych wcześniej przez API.
@logario_ig W takim razie sprawdź jeszcze proszę czy problem występuje, kiedy korzystasz z Moje oferty. To istotna informacja. Jeśli nie, zgłoszę, że pojawia się tylko w przypadku korzystania API.
@nat_not Błąd o którym wspominam występuje przy łączeniu z poziomu "moje oferty". Przez API tylko wystawiamy oferty bez łączenia a łączymy później przez stronę.
@logario_ig Przesłałam Twoje zgłoszenie do konsultacji i otrzymałam odpowiedź, że zaistniała sytuacja nie jest błędem. Po prostu w kategoriach, w których pojawił się problem, nie było jeszcze włączonej żadnej opcji dla produktyzacji. Teraz już jest, więc łączenie powinno się udać.
@nat_not Działa 👍
@nat_not Kolejna przegapiona kategoria bez możliwości przypinania produktów:
Zabawki / Dla niemowląt / Do pchania i ciągnięcia
@logario_ig Produktyzacja została włączona również w tej kategorii.