Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co to ma być? Sprzedaję 1 sztukę czyściwa, a w "tytule" pokazuje, że dwie i klient już robi problem, że dostał tylko 1 sztukę!
Zobacz tutaj; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/dlaczego-oferty-s%C4%85-b%C5%82%C4%99dnie-...
Ktoś sprzedaje układ scalony, a w "tytule" oferty ma cały magnetofon. W końcu klient może kupić i domagać się wydania magnetofonu.
to jest k*rwa jakiś absurd! I kto ma być za to odpowiedzialny? Ja ustawiłem prawidłowy tytuł, opis jasno wskazuje, co jest przedmiotem sprzedaży, a tu drugi "tytuł" z du*y, który wprowadza klienta w błąd, co w konsekwencji prowadzi do tego, że ma pretensje do mnie i żąda dosłania drugiego czyściwa.
WHAT THE FU*K
Zgłosiłem błędy, ale czemu mam robić waszą robotę i poprawiać? Zrobiliście bur*el, to teraz to naprawiajcie.
Rozumiem, że na swój koszt doślecie klientowi drugą sztukę czyściwa, a w przypadku wystawienia przez niego negatywnego komentarza nawet się nie zająkniecie i usuniecie?
@eenki92, poproszę Cię o podanie numeru tej oferty. Zweryfikuję tę sprawę.
Odezwij się prywatnie, to prześlę.
@eenki92, niestety, ale nie ma takiej możliwości. Możesz podesłać numer oferty na spolecznosc@allegro.pl, jeśli nie chcesz podawać tej informacji tutaj, na Gadane.
Przesłane.
@eenki92, z tego, co widzę, w tej ofercie przypisany jest konkretny EAN o numerze: 8024929442606. Producent wskazuje, że produkt zawiera opakowanie dwóch rolek papieru, stąd taka informacja w tytule (oraz powiązanie z produktem). Jeśli np. przepakowujesz opakowanie, nie powinieneś posługiwać się kodem EAN, który przypisany jest do innej ilości produktu.
W przyszłości chcemy umożliwić wskazanie, że produkt nie jest oryginalnie pakowany, co powinno zapobiec takim sytuacjom.
Kobieto, ja wiem dlaczego pokazuje w tytule 2 sztuki. Natomiast to WY wymagacie wpisywanie kodu kreskowego i to WY wymuszacie produktyzacje, a później wprowadzacie klienta w błąd.
To jest ten sam produkt, tylko jedna sztuka, nie dwie.
@mr_oma Zapytam także, kto odpowiada za wprowadzanie w błąd klienta w przypadku gdy akcja już wisi długo na portalu, a ktoś zmienia informacje w produktyzacji na nieprawidłowe, a te dane wyświetlają się potem w wystawionych przeze mnie aukcjach? Przecież nie wysyłacie mila z informacją, że ktoś coś zmienił. Wymagacie prawidłowego opisywania ofert, ale dajcie osobom trzecim możliwość ich zmiany i jeszcze mówicie, że to wina sprzedawców, bo o to nie zadbali. Śmiechu warte...
Np. WAGO stosuje wyłącznie EAN na sztukę, a sprzedaje w opakowaniach zbiorczych, czyli jak ktoś chce sprzedawać na sztuki a do produktyzacji wejdzie 100 szt to jest kłopot. Nie powinno w ofercie wystawcy X pokazywać nazwy wystwacy Y, to jest szokujące wprowadzanie klienta w błąd (prawdziwa nazwa sprzedazy jest mniejszymy literami)
Dzien dobry,
mam podobny problem co kolega wyżej. Wszystkie parametry produktu sa prawidłowe, ale różni się tylko ilosc. W katalogu głównym i w tytule oferty 100 sztuk a ja sprzedaje tylko 10 sztuk. We wsystkich mozliwych miejscach zaznaczone i opisane 10 sztuk ale klient zwraca uwagę tylko na tytuł. kupuje a potem rozczarowanie. zgłaszanie błędu nic nie daje bo przecież to nie rozwiąże problemu. Bo następny sprzedawca będzie chciał sprzedawać 1 sztukę i z kolei jemu coś nie będzie pasowało. Co zrobić?
@firma_TEX, mogę Cię również poprosić o podanie numeru oferty, o której mówisz?
10769032547
A najlepsze jest to, że w wersji aplikacji mobilnej w ogóle nie pojawiam się nasz tytuł oferty tylko "nazwa produktu" do którego ów przedmiot został przypisany. Przecież to są jakieś jaja.
Tytuły poprawne pojawiają się na liście ofert a jak już wejdziesz w aukcje to pojawiają się jakieś dziwne rzeczy , na zdjęciu kolor niebieski a w tym tytule kolor czerwony... Zamiast smycz 10metrów, to pojawia się smycz 20metrów. Przez aplikacje też inaczej niż przez przeglądarkę
Ja tak na wszelki wypadek dodam osobę odpowiedzialną za to : @k_owczarek1
To jest rozbój w biały dzień. O podwyższonych prowizjach i manipulacją pozycjonowania ofert już nie wspomnę.