Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o spowodowanie by ktoś z Allegro włączył się w dyskusję dotycząca zamówienia 4e2c5740-ba67-11ed-8229-2dbdbeae06bf oraz o reakcję w sprawie zgłoszenia 31931773
@AGLOPRIMA2 nasz pracownik wypowiedział się już w Twojej dyskusji, natomiast na odpowiedź na swoje zgłoszenie musisz jeszcze trochę poczekać. Na pewno otrzymasz od nas wiadomość zwrotną, ale na wszystkie maile odpowiadamy w kolejności ich napływania, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Tak, widzę. Dziękuję
Dlaczego nie mogę normalnie w dyskusji poprosić o pomoc tylko muszę tracić czas na zakładanie wątków i wysyłanie maili?
minęło 17 h i nadal nikt w dyskusji nie pomógł kupującemu.
I nie mówię, że napisał cokolwiek. Chodzi o realną pomoc, która jest poza moimi kompetencjami.
To skandal, tak się nie traktuje klientów.
i pytanie do @InPost
co się dzieje z przesyłką
czemu nie zaczęła do mnie wracać skoro jest błędny adres.
Dotyczy to cały czas tego samego zamówinia
@AGLOPRIMA2 Poprosiłam InPost o sprawdzenie, co dzieje się z paczką, niebawem otrzymasz odpowiedź. Wypowiemy się również ponownie w dyskusji.
W celu weryfikacji zaistniałej sytuacji prosimy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.
@InPost Czy kontakt bezpośrednio z osobą, która napisała do mnie mail w imieniu Inpost, że jest błędny adres i którą prosiłam o zwrot tej paczki do mnie (już trzykrotnie) to za mało, mam teraz spędzić czas wisząc na linii?