Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o usunięcie przesyłki do zam nr: 8e9852f0-ffcd-11ee-aa22-a5c7a03cf34f ze statystyk
Przesyłka została dostarczona planowo (wczoraj wysyłka, dziś już jest w punkcie). Proszę też o informację co tu się zadziało, że przesyłka (nadana przez menadżera inpost) nie została automatycznie dodana do allegro przez co klient myślał, że jest opóźnienie.
Adres mailowy był poprawnie dodany, a raczej automatycznie zaimportowany z allegro przez system inpost. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AutoProblem_pl Cześć. Zweryfikujemy tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@AutoProblem_pl Wyjątkowo wykluczyliśmy to zamówienie, natomiast powinniśmy w takich sytuacjach mieć potwierdzenie od Przewoźnika, kiedy dokładnie przesyłka została nadana. Taka informacja na przyszłość. 🙂
Miło z twojej strony, ale chciałem się dowiedzieć co tutaj nie zadziałało?
Paczki nadajemy bezpośrednio na sortowni więc nie ma mowy o pomyłce. Proszę jeszcze raz o odpowiedź co tutaj nie zagrało.
Dziękuję
@AutoProblem_pl pewnie to co się czasem zdarza , nie została zeskanowana w punkcie nadania i obudziła się na drugi dzień w oddziale doręczającym .
@AutoProblem_pl Po naszej stronie nie widać żadnych nieprawidłowości. Numer jest przypisany do zamówienia, statusy są przekazywane. Jeśli dodałeś status ręcznie, to niestety nie jesteśmy już w stanie tego zweryfikować.
Nadanie w paczkomacie jest widoczne tylko w śledzeniu Inpost, a nie jest widoczne w śledzeniu Allegro. Dlatego jeśli kurier dłuższy czas nie odwiedza paczkomatu i nie nadaje kolejnego statusu, to Kupujący obserwujący śledzenie Allegro są zawsze wprowadzani w błąd. To normalne i celowe działanie.
Miło z twojej strony, ale chciałem się dowiedzieć co tutaj nie zadziałało?