Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy macie na jutro jakieś rozwiązanie z powodu opóźnień z odbiorem czy doręczaniem paczek ?
@kostas11 tak mają wina sprzedawcy wszystkie negatywy są zasadne
@az1rael masz rację, zawsze będzie to wina sprzedawcy
szczególnie, gdy allegrowy przewidywany czas wysyłki rozjedzie się z rzeczywistością
jutro i później w kolejnych dniach
bo przecież predykacja przyszłości jest definiowana przeszłością
@ko_alka Jak doskonale wiesz przypisanie predykatu pewnemu fragmentowi świata wiąże się z tworzeniem struktury predykatowo-argumentowej więc jak rozumem komentarze negatywne też będziecie usuwać a Kupujący zostaną poinformowani, że opóźnienie przesyłki jest niezależne od sprzedawcy
@RED To ty jeszcze portalu czaso-przesterzeni w firmie nie masz, mimo że sprzedajesz na Allegro niemal od początku istnienia tego portalu?
🙂
@kostas11 Tak, zdajemy sobie sprawę, że protest może wpłynąć na terminowość odbioru i dostarczenia przesyłek. Jeśli dojdzie do opóźnień, to będziemy wykluczać takie przesyłki z Jakości, kiedy będą negatywnie wpływać na Wasze statystyki. Wystarczy wtedy do nas napisać i przesłać numery zamówień.
@kostas11 aaa.... to dlatego dzisiaj miałem tyle ONE , jak nigdy , zwkle 1-2 bywa ,że 0 a dzisiaj rekord 6 !! z tym ,że u mnie a Kielcach paczki są teleportowane , na oddziale są przed podjęciem ich przez kuriera z punktu .