Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z Allegro otrzymałam odpowiedź na swoje zapytanie:
Dla ofert “Kup Teraz” prowizja zostaje naliczona w momencie, kiedy Kupujący wybierze formę dostawy. W przypadku zmiany metody dostawy na inną, tańszą lub droższą, system weźmie pod uwagę pierwszy wybór Kupującego.
Mam bardzo często klientów, którzy kupują na 20-stu aukcjach drobne przedmioty do kilku zł za każdy i po każdym takim zakupie wybierają formy wysyłki, ale rezygnują z płatności. Ja dostaję wtedy powiadomienie, że Klient kupił przedmiot, wybrał formę wysyłki i tyle. Potem Klienci wybierają przez www wszystkie transakcje nieopłacone i kończą zakup z JEDNĄ wybraną przez siebie formą wysyłki. Płacą i dla nich finito.
W powyższym przykładzie - zapłacę 20 razy za przesyłkę dla tej jednej transakcji?!?!?!?!?!
Czyli co, powiedzmy ktoś ma kuriera UPS, gdzie ich stawki dochodzą nawet do 25zł (dla tych, co bardzo rzadko wysyłają), nagle kupujący zmieni sobie na list i bulimy prowizję od 25zł? 🙂
Oczywiście w najgorszej sytuacji, taki graniczny przykład.
A teraz proszę sobie wyobrazić, że kupuje 4 przedmioty nie przez "dodaj do koszyka", tylko każdy osobno jako "kup teraz" - wybiera formę wysyłki za 25zł, ale nie płaci. Potem te 4 przedmioty przez www zbiera do kupy i finalizuje transakcję jako jedną z jedną formą wysyłki np. InPost.
4 razy naliczą prowizję od 25zł?!?...
W myśl tego, co mi napisała babka, z którą obecnie koresponduję w temacie prowizji z POMOCY ALLEGRO - tak, naliczą od czterech 25-tek.
@Klocko-m-ania tak działają ciekaw co na to Uokik to niszczenie konkurencji szczególnie jak finalnie nawet klient nie płaci za kw bo zbiera do kupy i ma smarta. Dziadostwo i wyłudzanie kasy
I co najgorsze - nie ma sposobu obecnie na to, aby złożyć wniosek o zwrot prowizji za sam koszt wysyłki. Musimy złożyć wniosek standardowy, jak przy zwrocie produktu. Ale my przecież nie oddajemy Klientowi kwoty za towar, zatem wniosek standardowy o zwrot prowizji w tej sytuacji zostanie i tak odrzucony.
W tej sprawie dostałam odpowiedź z POMOCY ALLEGRO taką:
"jeśli wystąpi Pani o zwrot, dotyczyć on będzie całej prowizji za daną transakcję, a nie części kosztów. O zwrot prowizji wystąpi Pani na dotychczasowych zasadach"
Widać przemyśleli to, żebyśmy nie mogli składać wniosków o zwrot prowizji za takie kwiatki 🙂
jeśli kupi 20 przedmiotów dla każdego wypełni formularz zapłaci nawet przez payu ze smartem zapłacisz 20x prowizję od wysyłki, walcze o to od tygodnia i ta sama śpiewka liczy się pierwszy wypełniony formularz, nawet pomyłkowy
Jest gorzej, niż miało być. Niejasne zasady naliczania prowizji i niewyjaśnione matematycznie zaokrąglanie w górę wartości prowizji i do tego naliczanie prowizji od nieprawdziwej sprzedaży (koszt wysyłki wybrany, a nie opłacony)…. To woła o pomstę do nieba!...