Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Radzę przeglądnąć prowizje jakie pobrało allegro od was jako sprzedających , dziś np zauważyłem że mimo że kupujący nie zapłacił za zamówienie i zamówienie widnieje jako rozpoczęte i nieopłacone i prawdopodobnie już za nie nie zapłaci to allegro od razu pobiera prowizje mimo barku płatności. Pracownik allegro na czatu poinformował mnie że oni i tak pobierają od razu prowizje nawet jak klient nie zapłaci , a jak ja jako sprzedający tego nie zauważę to jestem w plecy za prowizję bo nie jest ona zwracana z automatu jak np minie tydzień i klient nie zapłaci za zamówienie dalej . Według allegro musze do nich wystąpić o zwrot prowizji. Śmiechu warte pobierać prowizje za sprzedaż jeśli do niej wogóle nie dochodzi
🤔😡
Zawsze tak było i regulaminowo po 7 dniach trzeba samemu zgłaszać wniosek o zwrot prowizji.
@kolekcjoner608 tak było kiedyś, aktualnie po tygodniu takie zamówienia są anulowane i zautomatu jest zwracana prowizja.