Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient przekierował paczkę DPD na inny adres, a mnie obciążono kwotą 12,99. Wysłałam paczkę na dane podane w zamówieniu, to że Klient zmienił zdanie to przecież nie moja wina i nie ja powinnam być obciążona. Czy Każdą przesyłkę można sobie przekierować a opłatami obarczyć sprzedawcę? Przy tej sprzedaży był smart czyli zapłaciłam 3,99 i teraz 12,99 czyli za paczkę wyszło16,98. Przecież 12.99 powinien zapłacić klient skoro to on zrobił przekierowanie. Czy można jakoś zablokować możliwość przekierowania paczek?
@sklepiksenpaia mogą naliczyć taką opłatę, tak jest w regulaminie usługi i nic z tym nie zrobisz. W ogóle nie jest to sprawiedliwe, ale Allegro więcej zarabia widocznie w taki sposób.
Nic z tym nie zrobisz, chyba że zrezygnujesz z dostaw Allegro DPD i tym samym z możliwości oferowania smarta