Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
ze względu na opóźnienie ze strony DPD, kupującego nie będzie pod wskazanym adresem i prosi o zmianę adresu - paczka jest już odebrana przez kuriera, jutro będzie w doręczeniu.
Kto i w jaki sposób wysyła dyspozycję odnośnie zmiany adresu? Czy z DPD powinnam skontaktować się telefonicznie ja, kupujący, czy może na allegro jest opcja przekierowania paczki przez kupującego lub sprzedającego, której nie widzę?
Z góry dziękuję za pomoc 🙂
To jest płatne. Ty możesz i kupujący może.
Tak, wiem że jest płatne. Wymaga to kontaktu telefonicznego z DPD, czy jest gdzieś taka opcja na allegro?
Na telefon nikt ci nie przekieruje przesyłki (inaczej każdy mógłby zadzwonić i poprosić o przekierowanie przesyłki, niekoniecznie swojej). Musisz pisać przez formularz kontaktowy do Allegro, aby zlecili zmianę adresu w DPD.
Ewentualnie kupujący może samemu zmienić adres przez stronę https://mojapaczka.dpd.com.pl/
Udawało się jak kurier zadzwoni i się z nim dogada, ale oficjalnie to przez formularz.