Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę Państwa Moderatorów o interwencję w związku ze zgłoszeniem nr "16381086" [ ref:_00D24aE05._5003VGKCVx:ref ]. Przelew weryfikacyjny dla usługi Przelewy24 był już wykonywany dwukrotnie, za pierwszym razem nie odpowiadał Państwu tytuł. Teraz gdy przelew dotarł, próbują Państwo zmieniać wymagania dot. potrzebnych dokumentów, które zostały uprzednio przygotowane i przesłane zgodnie z Państwa żądaniami. Korespondencja z konsultantami trwa ponad 2 miesiące, bez skutku. Jutro jest ostatni termin w tym kwartale, w którym wypłacają nam Państwo środki (co piątek), w związku z czym uprzejmie proszę o zapoznanie się z korespondencją ze zgłoszenia i spowodowanie aktywacji usługi w dniu dzisiejszym.
Pozdrawiam.
@MiastoLodz dzień dobry! Zapoznałam się ze sprawą o podanym przez Ciebie numerze. Rozumiem, że możesz być zirytowany tą sytuacją, jednak nie wynika ona ze złośliwości czy chęci zakończenia współpracy z Tobą, a z wymagań operatora płatności Przelewy24, który w tej sytuacji wymaga dostarczenia dodatkowego dokumentu. Dlatego, aby weryfikacja zakończyła się pomyślnie konieczne jest przesłanie pełnomocnictwa do zawierania umów lub do reprezentowania Miasta, zamiast upoważnienia do obsługi konta Allegro.
Rozumiem, ze zapoznała się Pani także z tym fragmentem korespondencji ze zgłoszenia: Art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym: "Wójt kieruje bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz." - na tej podstawie zostało przygotowane upoważnienie. i to także nie ma dla Pani znaczenia? Pozdrawiam.
@MiastoLodz tak, oczywiście. Zapoznałam się też z treścią samego upoważnienia, jednak tak jak pisałam to operator wymaga, aby upoważnienie dotyczyło pełnomocnictwa do zawierania umów, zamiast upoważnienia do obsługi konta Allegro. Na pewno otrzymasz jeszcze odpwiedź w tej sprawie od Doradcy po ponownej konsultacji z operatorem, jednak tak jaki pisaliśmy w korespondencji e-mail - "Dokumenty wymagane są przez operatora, który jest zobowiązany na mocy przepisów prawa do weryfikacji wszystkich użytkowników. Weryfikacja rachunku do wypłat jest dokonywana przez operatora Przelewy24. Allegro może jedynie w tej sprawie pośredniczyć na życzenie którejś ze stron".