anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelewy 24

Przybylowicz1
#7 Wielbiciel#

Od ponad tygodnia czekam na aktywację wypłat przelewy24.. Już zrobiłem 2 przelewy i nic się nie zmienia. 

Ciągle status : w realizacji. 

Napisałem wiadomośc do allegro -  brak odpowiedzi. 

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Client:48093487
#2 Obserwator#

Mam to samo ….tez czekam tydzień i nic . Tez dwa razy pisałem już w tej sprawie i żadnej odpowiedzi jednym słowem całe to Allegro to jedno wielkie ….

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Przybylowicz1 @czarna0010 @Client:48093487 Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

lehian
#8 Zapaleniec#

To samo u mnie - przelew zrobiony, zdjęcie dowodu wysłane, i nadal ten sam stan..316354133_815330746412681_6763932993665841758_n.png

oznacz moderatorów

czarna0010
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lehian Pamiętaj, że musisz wykonać przelew weryfikacyjny osobno do PayU i osobno do Przelewów24.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

czarna0010
#7 Wielbiciel#

Ja wykonałam juz 3 przelewy, dołączyłam zdjęcia dowodu tył i przód ale i tak mam informację:
Czasowo zablokowaliśmy możliwość wypłaty środków.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@czarna0010 Na Twoim koncie zlecenie wypłaty jest już możliwe.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Przybylowicz1
#7 Wielbiciel#

W moim przypadku payu mam aktywne od Wtorku. Było już wcześniej oświadczenie wysłane,  dodałem  jeszcze zdjęcie dowodu, (główna strona) 

oznacz moderatorów

lehian
#8 Zapaleniec#

Zrobiłem osobno - ale okeeeejj, zrobię go jeszcze raz bo może wam coś wymknęło się  :;))))

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Przybylowicz1 Konieczne jest przesłanie skanu drugiej strony dowodu tożsamości.

@Client:48093487 Operator płatności wymaga załączenia potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów