Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam kilka sprzedaży do których nie doszło ponieważ klient zrezygnował jeszcze przed zapakowaniem paczki i zamówieniem kuriera, jak mam odzyskać prowizję?
nie widzę w tym artykule odpowiedzi na moje pytanie, nie opisuje on mojego przypadku a zdarza mi się stosunkowo często
normalnie, zwracasz wpłatę i składasz wniosek o zwrot prowizji, a często ona automatycznie jest przyznawana. Niestety gorzej jest w przypadku zamówienia za pobraniem. Z mojego doświadczenia jeśli nie ma anulowania zakupu to odzyskanie prowizji jest mocno utrudnione w takiej sytuacji.
@mikeza po odwołaniu zawsze przyznają pobraniówki. Starczy mail gdzie Kupujący pisze by nie wysyłać, nie musi być koniecznie zwrot poprzez Allegro złożony przez niego..
jak masz maila od klienta to nie ma problemu, ale miałem kilka razy sytuacje, że gość odstępował po rozmowie telefonicznej i nie zamierzał nic wysyłać na pocztę, a wtedy allegro robiło mi bardzo duze problemy ze zwrotem prowizji, musiałem się produkować, a kilka razy zwrócono dopiero jak zagroziłem nagłośnieniem sprawy na forum.
mam maila od klienta, gdzie go wysłać?
na razie złóż wniosek o zwrot prowizji, zostanie zapewne odrzucony przez allegro, a wtedy składasz odwołanie i tam można w wyjaśnieniu wkleić tego maila od klienta o rezygnacji z zakupu.
Ja zawsze każę napisać maila lub wypełnić formularz zwrotu. Bez tego mówię, że wysyłamy towar. Na tekst "to ja nie odbiorę i poniesiecie koszty" odpowiadam, że ściągnie je później komornik z niego. Było tak w 3-4 przypadkach, wezwania do zapłaty wysyłaliśmy po miesiącu . Po 2 miesiącach przedsądowe szło. Pozew o nakaz zapłaty składamy po 90 dniach (czyli brak możliwości wystawienia negatywa). 😛
A jak przesyłka wracała jako nieodebrana, to prowizja była od ręki zwracana.
Na jaki adres allegro wysłać maila z której wynika że kupujący rezygnuje z zakupu?
rób jak napisałem powyżej. Najpierw składasz wniosek o zwrot prowizji, a jeśli będzie odrzucony to wtedy odwołujesz się od wniosku. Możesz przy okazji odwołania załączyć jakieś dodatkowe info, np. kopię maila od klienta, w którym rezygnuje z zakupu. Allegro samo często o to prosi.
Zamówienia były za pobraniem