Zwrot prowizji od sprzedaży gdy klient zrezygnuje jeszcze przed wysłaniem towaru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Mam kilka sprzedaży do których nie doszło ponieważ klient zrezygnował jeszcze przed zapakowaniem paczki i zamówieniem kuriera, jak mam odzyskać prowizję?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie widzę w tym artykule odpowiedzi na moje pytanie, nie opisuje on mojego przypadku a zdarza mi się stosunkowo często
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
normalnie, zwracasz wpłatę i składasz wniosek o zwrot prowizji, a często ona automatycznie jest przyznawana. Niestety gorzej jest w przypadku zamówienia za pobraniem. Z mojego doświadczenia jeśli nie ma anulowania zakupu to odzyskanie prowizji jest mocno utrudnione w takiej sytuacji.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza po odwołaniu zawsze przyznają pobraniówki. Starczy mail gdzie Kupujący pisze by nie wysyłać, nie musi być koniecznie zwrot poprzez Allegro złożony przez niego..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jak masz maila od klienta to nie ma problemu, ale miałem kilka razy sytuacje, że gość odstępował po rozmowie telefonicznej i nie zamierzał nic wysyłać na pocztę, a wtedy allegro robiło mi bardzo duze problemy ze zwrotem prowizji, musiałem się produkować, a kilka razy zwrócono dopiero jak zagroziłem nagłośnieniem sprawy na forum.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam maila od klienta, gdzie go wysłać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
na razie złóż wniosek o zwrot prowizji, zostanie zapewne odrzucony przez allegro, a wtedy składasz odwołanie i tam można w wyjaśnieniu wkleić tego maila od klienta o rezygnacji z zakupu.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja zawsze każę napisać maila lub wypełnić formularz zwrotu. Bez tego mówię, że wysyłamy towar. Na tekst "to ja nie odbiorę i poniesiecie koszty" odpowiadam, że ściągnie je później komornik z niego. Było tak w 3-4 przypadkach, wezwania do zapłaty wysyłaliśmy po miesiącu . Po 2 miesiącach przedsądowe szło. Pozew o nakaz zapłaty składamy po 90 dniach (czyli brak możliwości wystawienia negatywa). 😛
A jak przesyłka wracała jako nieodebrana, to prowizja była od ręki zwracana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na jaki adres allegro wysłać maila z której wynika że kupujący rezygnuje z zakupu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
rób jak napisałem powyżej. Najpierw składasz wniosek o zwrot prowizji, a jeśli będzie odrzucony to wtedy odwołujesz się od wniosku. Możesz przy okazji odwołania załączyć jakieś dodatkowe info, np. kopię maila od klienta, w którym rezygnuje z zakupu. Allegro samo często o to prosi.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamówienia były za pobraniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobra rada zaczyna się od milczenia