anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PRZERWA w sprzedaży - problem z aktywacją - potrzebna pilna pomoc

ToysLog
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Kochane serduszka, potrzebuje pomocy.

W związku z awarią Pocztex48 aby nie napływały zamówienia aktywowałem PRZERWĘ W SPRZEDAŻY.

Część ofert się zakończyła a część nie, teraz nie mogę nic zrobić, nawet wznowić ofert zakończonych.

Pole do ZLECENIE AKTYWACJI jest szare a powinno być pomarańczowe, ręcznie też się nie da wznowić gdyż od kilku godzin pokazuje że TRWA WZNAWIANIE, wszystko leży.przerwa.jpg

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Dostałam informację, że zakończyłeś przerwę w sprzedaży 4 listopada. W tym czasie zakończyliśmy 159 ofert. W tej chwili masz część ofert aktywnych. Możliwe więc, że te, które nie pojawiły się ponownie, nie spełniły warunków. Sprawdź tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ToysLog
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Macie jakieś błędy, zakończyłem 4-go gdyż w piętek mnie nie było, następnie w nocy 4-go wszystkie wznowiłem co widać po sprzedaży. Dzisiaj rano jak zobaczyłem awarię pocztexu zrobiłem przerwę w sprzedaży - część się zakończyła a część nie i od rana to wisi, nie da się ani w jedną ani w drugą.

Wznowić prze ZLEĆ AKTYWACJĘ się nie da  gdyż przycisk jest nieaktywny .

Ręcznie również nie gdyż gdy wznawiam oferta zostaje od rana jest czerwona kreska, że trwa aktywacja

oznacz moderatorów

ToysLog
#7 Wielbiciel#

Teraz się guzik zapalił, zobaczę czy się wznowią oferty

oznacz moderatorów

ToysLog
#7 Wielbiciel#

Działa poprawnie, już są aktywne, ręczne wystawianie też już działa.

Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Cześć. Potwierdzam odbiór wiadomości mejlowej, sprawę przekazałam do sprawdzenia przez Zespół Techniczny 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów