PRZERWA w sprzedaży - problem z aktywacją - potrzebna pilna pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Kochane serduszka, potrzebuje pomocy.
W związku z awarią Pocztex48 aby nie napływały zamówienia aktywowałem PRZERWĘ W SPRZEDAŻY.
Część ofert się zakończyła a część nie, teraz nie mogę nic zrobić, nawet wznowić ofert zakończonych.
Pole do ZLECENIE AKTYWACJI jest szare a powinno być pomarańczowe, ręcznie też się nie da wznowić gdyż od kilku godzin pokazuje że TRWA WZNAWIANIE, wszystko leży.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ToysLog Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Macie jakieś błędy, zakończyłem 4-go gdyż w piętek mnie nie było, następnie w nocy 4-go wszystkie wznowiłem co widać po sprzedaży. Dzisiaj rano jak zobaczyłem awarię pocztexu zrobiłem przerwę w sprzedaży - część się zakończyła a część nie i od rana to wisi, nie da się ani w jedną ani w drugą.
Wznowić prze ZLEĆ AKTYWACJĘ się nie da gdyż przycisk jest nieaktywny .
Ręcznie również nie gdyż gdy wznawiam oferta zostaje od rana jest czerwona kreska, że trwa aktywacja

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teraz się guzik zapalił, zobaczę czy się wznowią oferty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Działa poprawnie, już są aktywne, ręczne wystawianie też już działa.
Dziękuję za pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ToysLog Cześć. Potwierdzam odbiór wiadomości mejlowej, sprawę przekazałam do sprawdzenia przez Zespół Techniczny 🙂