anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PRZERWA w sprzedaży - problem z aktywacją - potrzebna pilna pomoc

ToysLog
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Kochane serduszka, potrzebuje pomocy.

W związku z awarią Pocztex48 aby nie napływały zamówienia aktywowałem PRZERWĘ W SPRZEDAŻY.

Część ofert się zakończyła a część nie, teraz nie mogę nic zrobić, nawet wznowić ofert zakończonych.

Pole do ZLECENIE AKTYWACJI jest szare a powinno być pomarańczowe, ręcznie też się nie da wznowić gdyż od kilku godzin pokazuje że TRWA WZNAWIANIE, wszystko leży.przerwa.jpg

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ToysLog Dostałam informację, że zakończyłeś przerwę w sprzedaży 4 listopada. W tym czasie zakończyliśmy 159 ofert. W tej chwili masz część ofert aktywnych. Możliwe więc, że te, które nie pojawiły się ponownie, nie spełniły warunków. Sprawdź tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ToysLog
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Macie jakieś błędy, zakończyłem 4-go gdyż w piętek mnie nie było, następnie w nocy 4-go wszystkie wznowiłem co widać po sprzedaży. Dzisiaj rano jak zobaczyłem awarię pocztexu zrobiłem przerwę w sprzedaży - część się zakończyła a część nie i od rana to wisi, nie da się ani w jedną ani w drugą.

Wznowić prze ZLEĆ AKTYWACJĘ się nie da  gdyż przycisk jest nieaktywny .

Ręcznie również nie gdyż gdy wznawiam oferta zostaje od rana jest czerwona kreska, że trwa aktywacja

oznacz moderatorów

ToysLog
#7 Wielbiciel#

Teraz się guzik zapalił, zobaczę czy się wznowią oferty

oznacz moderatorów

ToysLog
#7 Wielbiciel#

Działa poprawnie, już są aktywne, ręczne wystawianie też już działa.

Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ToysLog Cześć. Potwierdzam odbiór wiadomości mejlowej, sprawę przekazałam do sprawdzenia przez Zespół Techniczny 🙂 

oznacz moderatorów