Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Kochane serduszka, potrzebuje pomocy.
W związku z awarią Pocztex48 aby nie napływały zamówienia aktywowałem PRZERWĘ W SPRZEDAŻY.
Część ofert się zakończyła a część nie, teraz nie mogę nic zrobić, nawet wznowić ofert zakończonych.
Pole do ZLECENIE AKTYWACJI jest szare a powinno być pomarańczowe, ręcznie też się nie da wznowić gdyż od kilku godzin pokazuje że TRWA WZNAWIANIE, wszystko leży.
@ToysLog Dostałam informację, że zakończyłeś przerwę w sprzedaży 4 listopada. W tym czasie zakończyliśmy 159 ofert. W tej chwili masz część ofert aktywnych. Możliwe więc, że te, które nie pojawiły się ponownie, nie spełniły warunków. Sprawdź tutaj.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Macie jakieś błędy, zakończyłem 4-go gdyż w piętek mnie nie było, następnie w nocy 4-go wszystkie wznowiłem co widać po sprzedaży. Dzisiaj rano jak zobaczyłem awarię pocztexu zrobiłem przerwę w sprzedaży - część się zakończyła a część nie i od rana to wisi, nie da się ani w jedną ani w drugą.
Wznowić prze ZLEĆ AKTYWACJĘ się nie da gdyż przycisk jest nieaktywny .
Ręcznie również nie gdyż gdy wznawiam oferta zostaje od rana jest czerwona kreska, że trwa aktywacja
Teraz się guzik zapalił, zobaczę czy się wznowią oferty
Działa poprawnie, już są aktywne, ręczne wystawianie też już działa.
Dziękuję za pomoc
@ToysLog Cześć. Potwierdzam odbiór wiadomości mejlowej, sprawę przekazałam do sprawdzenia przez Zespół Techniczny 🙂