anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przerwa w sprzedaży "Warto pamiętać"

kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  poprawcie opis bo z niego wynika że jak odpowiesz na wiadomości i dyskusje to nie musisz tego robić w trakcie przerwy 😞

Przerwa w sprzedaży nie pogorszy Twojej oceny jakości, jeśli:

  • zrealizujesz wszystkie złożone już zamówienia
  • będziesz odpowiadał na wiadomości oraz otwarte dyskusje w trakcie przerwy w sprzedaży 

Zrzut ekranu 2024-01-26 200742.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mikeza
#21 Demiurg#

@kostas11 chciałem przypomnieć, że przed świętami dostałem na tym forum oficjalne potwierdzenie, że została już wprowadzona zmiana i opcja dopisania info dla klientów podczas tej nieszczęsnej przerwy. Nie wprowadzono jej w grudniu, bo było już późno. Mija styczeń i cisza w tym temacie. To jest masarka jednym słowem.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 ok, dzięki, zgłoszę to do odpowiedniego zespołu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@la_nika a co słychać w temacie dodania info na stronie dla klientów, żeby wiedzieli, że sprzedawca nie uciekł z allegro, tylko wziął sobie kilka dni wolnego. Pracujecie nad tym od roku, w grudniu miałem zapewnienie, że już jest to skończone, ale przed świętami nie było czasu, żeby wdrożyć. Temat żyje, czy zapomniany.

Taka informacja jest ważna nie tylko z punktu widzenia nas sprzedawców, ale powinno jej zależeć również allegro, bo to buduje zaufanie do portalu. Ktoś kupi produkt, potem widzi, że sprzedawca ma nieaktywne oferty i myśli, że to jakiś oszust co przestał sprzedawać, a wystarczyłoby zwykłe info edytowane przez sprzedawcę, mówiące o tym, ze firma ma wolne od tego do tego dnia i sprzedaż będzie wznowiona po tym okresie.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza poprosiłam o dopytanie, co się dzieje z tym wprowadzeniem.
Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy znać! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza na razie cisza 😄 https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/przerwa-w-sprzeda%C5%BCy-dod...

kostas11_0-1706460578673.png

Ale swoją drogą nawet mi to zwisa, przynajmniej klienci dzwonią i kupują w sklepie bo jak znika ich firma to zaczynają szukać co się stało 😄  

 

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@kostas11 fajnie, że pracują nad tym od roku, ja przed świętami dostałem potwierdzenie, że zmiany zostały już wprowadzone, tylko było zbyt póxno, żeby je wdrożyć w starym roku, stąd moje pytanie ile teraz potrzeba czasu, żeby włączyć taką opcję, może równiez kolejny rok ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza nie trzeba czekać kolejnego roku, bo mam aktualizację sprzed chwili, że do przyszłego tygodnia taka opcja będzie już dostępna. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ trzymam za słowo 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów