Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ poprawcie opis bo z niego wynika że jak odpowiesz na wiadomości i dyskusje to nie musisz tego robić w trakcie przerwy 😞
Przerwa w sprzedaży nie pogorszy Twojej oceny jakości, jeśli:
@kostas11 chciałem przypomnieć, że przed świętami dostałem na tym forum oficjalne potwierdzenie, że została już wprowadzona zmiana i opcja dopisania info dla klientów podczas tej nieszczęsnej przerwy. Nie wprowadzono jej w grudniu, bo było już późno. Mija styczeń i cisza w tym temacie. To jest masarka jednym słowem.
@la_nika a co słychać w temacie dodania info na stronie dla klientów, żeby wiedzieli, że sprzedawca nie uciekł z allegro, tylko wziął sobie kilka dni wolnego. Pracujecie nad tym od roku, w grudniu miałem zapewnienie, że już jest to skończone, ale przed świętami nie było czasu, żeby wdrożyć. Temat żyje, czy zapomniany.
Taka informacja jest ważna nie tylko z punktu widzenia nas sprzedawców, ale powinno jej zależeć również allegro, bo to buduje zaufanie do portalu. Ktoś kupi produkt, potem widzi, że sprzedawca ma nieaktywne oferty i myśli, że to jakiś oszust co przestał sprzedawać, a wystarczyłoby zwykłe info edytowane przez sprzedawcę, mówiące o tym, ze firma ma wolne od tego do tego dnia i sprzedaż będzie wznowiona po tym okresie.
@mikeza na razie cisza 😄 https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/przerwa-w-sprzeda%C5%BCy-dod...
Ale swoją drogą nawet mi to zwisa, przynajmniej klienci dzwonią i kupują w sklepie bo jak znika ich firma to zaczynają szukać co się stało 😄
@kostas11 fajnie, że pracują nad tym od roku, ja przed świętami dostałem potwierdzenie, że zmiany zostały już wprowadzone, tylko było zbyt póxno, żeby je wdrożyć w starym roku, stąd moje pytanie ile teraz potrzeba czasu, żeby włączyć taką opcję, może równiez kolejny rok ?
@_HolaOla_ trzymam za słowo 🙂