anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przerwa w sprzedaży

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Właśnie wróciłem z urlopu i zleciłem aktywację zamkniętych ofert.Na 138 ofert wznowiono aż...0.Gratulacje sprawnie działającej funkcji.Wszystkie oferty w dniu zamknięcia były połączone z katalogiem.Co mam teraz zrobić?Wznawiać każdą ofertę pojedyńczo?

Zrzut ekranu (42).png

 

Zrzut ekranu (43).png

 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ART_FOTO tak się dzieje , gdy w ofertach nie są uzupełnione obowiązkowe parametry , samo połączenie z katalogiem nie jest wystarczające 

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria w ofertach miałem uzupełnione wszystkie parametry obowiązkowe.Mało tego, uzupełniona była większość parametrów nieobowiązkowych, bo bez tego nie było możliwości utworzenia produktu w katalogu i wystawienia oferty.

Nie sądzisz chyba, że w każdej mojej ofercie nie miałem uzupełnionego jakiegoś parametru.

Niestety ale stworzyli bubel, który teraz pokutuje, a raczej to sprzedający pokutują za "stworzycieli".

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ART_FOTO współczuję Ci  ,podejrzewam ,że czeka Cię ręczna robota..... mam na myśli oferty .....jak wiesz rewnie lubię się pogapić zanim coś nowego wypróbuję i wyszlo na to ,że w tym roku ze względu na przecudowną ,, przerwę w sprzedaży ,, zrezygnowałem z urlopu .

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  po raz trzeci ponawaim prośbę i wskazanie linku do złożenia skargi na opieszałych Moderatorów , autor wątku w dalszym ciągu nie dostał odpiwiedzi , trwa to już 2 godziny .

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria 

Zgadza się, walczę z każdą ofertą pojedynczo i... chyba dobrze się stało.Wychodzą niezłe kwiatki.Okazuje się, że kilka ofert (na te co już ogarnąłem), były połączone z produktami o bzdurnych parametrach.Wcześniej były połączone prawidłowo, a niektóre produkty były stworzone przeze mnie zgodnie z danym producenta.Ktoś w trakcie pozmieniał parametry, a katalog automatycznie przypisał to do moich ofert bez żadnej informacji.Nie dziwię się że potem dochodzi do nieporozumień na linii klient-sprzedawca.Wychodzi na to, że co jakiś czas trzeba sprawdzać czy coś czasami nie zmieniło się w katalogu, a tym samym w samej ofercie...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO konsultuję Twoje zgłoszenie, dam znać gdy otrzymam odpowiedź. 

@mdrogeria wszelkie uwagi na nasze działania możesz zgłosić e-mailowo na adres spolecznosc@allegro.pl. Staramy się jak najszybciej pomagać i odpowiadać, czasami nie jest to możliwe, z pewnością jednak nie wynika z opieszałości.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika nie o to mi chodziło , ja szukam bata 🥊 ,ale nie na Was  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  🥀🌼🌸

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO otrzymałam odpowiedź. Przykro mi, ale faktycznie konieczne będzie ponowne wystawienie ofert. Twoje oferty to licytacje z opcją Kup Teraz, a takich ofert nie można wznowić, można je wyłącznie wystawić ponownie pod nowym numerem.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@la_nika Już to zrobiłem (dodatkowe 3h pracy).Pytanie jak by to wyglądało, gdyby było trzeba powtórzyć operację z 3 tys. ofert.

Powiedz mi zatem, komu ma służyć wprowadzona przez Was funkcja, która jest "niepełnosprawna"?

Wcześniejsza opcja z informacją o urlopie (uważana przez Was za przestarzałą), była o 100 razy lepsza.Sprzedaż się kręciła, kupujący miał pełną informację o urlopie sprzedającego i to on decydował czy chce dokonać zakupu czy nie i poczekać na wysyłkę.Wszystkie wprowadzane przez portal innowacje niestety ale grzebią sprzedaż.Czemu to ma służyć niech każdy sobie odpowie.

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Kiedyś było lepiej, pojawiał się napis, że możesz kupić, ale wysłane będzie po urlopie sprzedawcy. A teraz kicha, strach jechać na urlop bo jak wyłączysz to juz na amen w pacierzu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO @AptekaNatolinska rozumiem Waszą opinię i dziękuje, że podzieliliście się nią. Jedyne co mogę zrobić to przekazać ją do osób, które odpowiadają za tę funkcję. 
Dodam, że zmieniliśmy tę funkcję, ponieważ opcja "urlop" informowała kupujących o tym, że sprzedający jest na urlopie, natomiast wciąż umożliwiała złożenie zamówienia czy zadanie pytania, które mogło obniżyć Jakość sprzedaży w przypadku braku odpowiedzi. 
Obecna funkcja zawieszenia sprzedaży rozwiązała te problemy.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika nic nie rowiązała , sprzedawca przebywając na urlopie i tak przynamniej raz na dzień musi zajrzeć do skrzynki e-mail , istnieje coś takiego jak pytanie pozakupowe czy dyskusja  ,na które należy odpowiedzieć pomimo przerwy w sprzedaźy .

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@la_nika Tak jak napisał @mdrogeria  funkcja ta nic nie rozwiązała, a wręcz pogorszyła to co było dobre.Pytanie możesz zadać również poprzez zakończone aukcje, co jak przyznał swego czasu śnieżek ma również wpływ na jakość sprzedaży w przypadku braku odpowiedzi w odpowiednim czasie.

@la_nika  napisał(a)

Dodam, że zmieniliśmy tę funkcję, ponieważ opcja "urlop" informowała kupujących o tym, że sprzedający jest na urlopie, natomiast wciąż umożliwiała złożenie zamówienia czy zadanie pytania, które mogło obniżyć Jakość sprzedaży w przypadku braku odpowiedzi. 

Właśnie, opcja "urlop" informowała kupujących o tym, że sprzedający ma urlop od do i to kupujący podejmował decyzję o zakupie, a nie tak jak w tej chwili portal decyduje za kupującego.Do opcji "urlop" wystarczyło dodać możliwość wydłużenia czasu wysyłki o czas urlopu, tak aby nie miało to wpływu na jakość sprzedaży i problem byłby rozwiązany w cywilizowany sposób.

Odnieś się jeszcze proszę, do sytuacji gdybym, to miał wystawiać ponownie na piechotę z 3 tys. aukcji.Miałem do wystawienia "tylko" 138 i zajęło mi to około 3h.Średnio przeliczając zajęłoby to blisko 22h czyli prawie 3 dniówki normalnie pracujących ludzi.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ART_FOTO @la_nika stara funkcja ,, urlop ,, miała jedną wadę , bo klienci / to z doświadczenia / nie widzęli informacji , a wystarczyło wprowadzić do funkcji urlopu okno dialogowe . Klient klika ,, kup teraz ,, czy dodaj do koszyka ,, takie okienko wyskakuje i przejście do kolenego kroku możliwe jest tylko po potwierdzeniu w nim .

Przebywajac na urlopie wysyłałem wieczorkami wiadomości pozakupowe o urlopie , a i tak zdarzały się telefony ,, co z moją przesyłką ,,

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria Mam trochę inne doświadczenia.Opcję urlop mogłeś dodać minimum 7 dni przed jego rozpoczęciem.Od momentu dodania na czole każdej aukcji wyświetlał się żółty pasek (którego nie można było nie zauważyć) na którym było wyraźnie zaznaczone "Od dnia  do dnia sprzedający będzie przebywał na urlopie.Możesz robić u niego zakupy ale wysyłka nastąpi najwcześniej po tym terminie".Decyzja należała do klienta czy chce kupić czy nie i poczekać na wysyłkę.

Często spotykam się z prośbą o późniejszą wysyłkę, np. po 4-5 dniach od zakupu.Takiej opcji portal też nie przewidział.Pójdziesz kupującemu na rękę dostaniesz po jakości.Nie pójdziesz dostaniesz nega.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO nie do końca rozumiem jak mam się odnieść do takiej sytuacji. Gdyby oferty były z opcją kup teraz z licytacją, to konieczne byłoby ponowne wystawienie tych ofert. Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że to pracochłonne i czasochłonne, ale nie mielibyśmy innej opcji. Technicznie takie oferty można tylko wystawić ponownie pod nowym numerem. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@la_nika  Chodzi o to, że opcja zawieszenia sprzedaży dostępna jest dla wszystkich ale nie dla wszystkich jest w pełni funkcjonalna.Niestety, przy zawieszaniu sprzedaży nie wyskakuje żaden komunikat typu "w przypadku zamknięcia ofert w których jest dostępna opcja "kup teraz" i licytacja nie będziesz miał możliwości ich wznowienia".

Ja miałem tylko 138 ofert do wznowienia (ponownego wystawienia) ale nie wyobrażam sobie jakbym musiał wznawiać w ten sposób kilka tysięcy.Chyba z wk....a zawiesiłbym oferty na stałe.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO rozumiem, przekazałam to jako sugestię do zespołu odpowiedzialnego za tę funkcję. Dam znać, jeśli otrzymam informacje na ten temat! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów