- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy allegro jakoś poinformuje kupujących, zmieni terminy dostaw dla tych paczek ??? Co by też nie dostać po statystykach ?
Poniżej wiadomość od inposta 🙂
Uprzejmie informujemy, że w trosce o naszych Klientów, z uwagi na trudne warunki atmosferyczne i porywisty wiatr, w dniu dzisiejszym przedłużyliśmy każdemu czas na odbiór paczek o dodatkowe 48 godzin. Rekomendujemy pozostanie w domach i wybranie się do Paczkomatu kiedy pogoda się poprawi.
Z powyższych powodów zdecydowaliśmy się również na wstrzymanie usługi InPost Paczka w Weekend w okresie 18 lutego – 20 lutego. Wystąpią następujące ograniczenia:
- 17 lutego (czwartek) – brak możliwości generowania etykiet w ramach usługi InPost Paczka w Weekend w systemach informatycznych InPost
- 18 lutego (piątek) – brak możliwości generowania przesyłek i nadawania przesyłek w ramach usługi InPost Paczka w Weekend
- 19 lutego (sobota) i 20 lutego (niedziela)– brak doręczeń przesyłek w ramach usługi InPost Paczka w Weekend
Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Inpost robi się dno i tyle w temacie. Firma żart, pora przesiąść się na coś innego. Wczoraj nadano do mnie paczkę około godz. 15:30, do tej pory kurier nie wyjął jej z paczkomatu. Kpina firma i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nikawiadomo jak będzie wyglądać procedura zgłaszania takich zamówień które nie będą wliczane do programu AlleProgres i kiedy będzie to dostępne? Miesiąc się już kończy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@led_provider jeszcze nie wiadomo. Damy znać, gdy tylko otrzymamy informację na ten temat. Z tego powodu również odpowiedzi Ekspertów na pytania się opóźniają.
Rozumiem, że to może być frustrujące, ale bardzo proszę o cierpliwość.
AKTUALIZACJA 23.02.2022
Aby zgłosić zamówienia, które z winy przewoźnika otrzymały status “wysłane” zbyt późno, proszę napiszcie do nas korzystając z tego formularza
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nikaa ile my mamy jeszcze czekać - my mamy 24 godziny, aby odpowiadać na pytania i nikt nam nie przedłuża czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Powiem wam skąd się bierze opóźnienie w ostatecznej odpowiedzi. Zaczynają się "wałki" i "odwracanie kota ogonem". Konsultanci Allegro do poszczególnych sprzedawców wysyłają informację, że nie należy im się wykluczenie transakcji gdyż np:
- większość zamówień weszło wieczorem, więc i tak nie mieliby możliwości ich wysłać,
- listy przewozowe zostały utworzone w poniedziałek, a więc InPost odebrał je w ten sam dzień..
Raz, że teraz sobie Allegro przypomina, że paczek wieczornych nie da się wysłać tego samego dnia. Szkoda, że zapomina o tym gdy liczyło opłaty za brak wysyłki tego samego dnia.
Dwa, że już w piątek było oficjalnie wiadomo, że paczki nie będą odbieranie przez kurierów w weekend, ani nie będzie możliwości nadania ich na oddziałach. Po co więc sztucznie generować listy przewozowe w weekend? To normalne, że zostały utworzone w poniedziałek.
Sam dostaję pytanie od konsultanta, czy paczki o które proszę, aby zostały wykluczone ze statystyk zostały nadane standardowo czy z usługą Paczka w Weekend.. Po co miałem jakąkolwiek usługę dodatkową robić skoro i tak oczywistym było, że ich nie da się nadać..
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »