anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przestałeś spełniać warunki Super Sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
eightbitclone2
#13 Ambasador#

Zaglądam rano na maila  a tu " przestałeś spełniać warunki Super Sprzedawcy", kid diabeł ? Patrze, 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów
93,75%
 
Co jest grane ? Mam tylko jedno nowe pytanie sprzed 6 godzin na które nie odpowiedziałem. Reszta to pytania i rozmowy  bo moi klienci używają tego jako chatu , pytając sie o wszystko tylko nie o przedmiot. ...NO i informacje od sprzedających że wysłali itp. Podobno liczy sie tylko pierwsza odpowiedź ? Więc, skąd nagle to 93 % . Wyrzynania drobnicy ciąg dalszy ?
 
 
 
oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29
Client:44052296
#21 Demiurg#

@eightbitclone2 po 30 dniach powinno wrócić do normy 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Za  brak jednej odpowiedzi i to nie pierwsze pytanie od kupującego zaraz zabiera się SS, wygląda jakby to było polowanie na SS, może wystarczyłoby za pierwsze "wykroczenie" jakieś ostrzeżenie. 😄

oznacz moderatorów
the-foe
#12 Orędownik#

musisz mieć jakąkolwiek odpowiedź w wątku po tym jak klient zadał zapytanie o produkt/zamówienie, wcześniejsze wpisy nie mają znaczenia.

Są dwa rodzaje wiadomości:

ASK_QUESTION - zapytanie za pomocą formularza z karty produktu lub dotyczące zamówienia

MAIL/MESSAGE_CENTER - zapytanie wysłane e-mailem lub przez CW (na to nie trzeba odpowiadać)

Problemem jest to, ze ASK_QUESTION pojawaiają się w CW i może to zmylić obsługę. Należy zwrócić uwagę, ze one mają dopisane to czego dotyczą, aukcję lub zamówienie. W ciągu 24 godzin musi się znaleźc jakakolwiek nasz wpis w CW za tym wpisem. To że jest to kontynuacja wcześniejszej rozmowy NIE MA ZNACZENIA

oznacz moderatorów
void3d
#2 Obserwator#

Też mam podobnie nie chce tego super sprzedawcy a dziwne, że sprzedaż mam na wyższym poziomie porównując tamten rok przez co luzik i bez stresu można skupić się na sprzedaży żal mi chwilami tej korporacji, że tak stacza się na dno przez własnych marketingowców którzy bez przerwy wymyślają pełno nie potrzebnych funkcji przyczyniając się do utrudniania nam sprzedaży!

oznacz moderatorów
carlos20000
#7 Wielbiciel#

A  ja bo nie czaje w czaje gdzie mój błąd?

oznacz moderatorów
www_BIKESTACJApl
#2 Obserwator#

dla mojego konta również od 2 miesięcy brakuje 1,3%, 1,5%... Odpowiedzi w terminie a wydaje mi się że nie pomijam wiadomości. Czy może Pani wskazać na które maile nie odpowiedziałem w terminie??

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@eightbitclone2 Sprawdzę dane w naszym systemie i wrócę tutaj ze szczegółami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@eightbitclone2 i to niestety jest argument za używaniem autorespondera....  😞

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
the-foe
#12 Orędownik#

z początku nie miałem tego robić, ale jednak łatwo się pomylić, autoresponder jednak jest jedynym racjonalnym sposobem. Allegro powinno pomyśleć o filtrach w CW wg wątków gdzie odpowiedź jest obowiązkowa. Mi zajmuje ok 1minuty na przewinięcie 1 dnia na CW, a mam dwa konta do kontroli, efekt, ze wysyła się powiadomienia do klienta o zamówieniu.

oznacz moderatorów
eightbitclone2
#13 Ambasador#

Ot durnota .  Zabrali. Pokazali co potrafią bo algorym im kazał i tabelki w excellu.

Tydzień póżniej mi przysyłają  zaproszenie do programu 😉 Bo ..... jestem super i spełniam warunki 😉

 

Dom wariatów.

 

 

 

 

eightbitclone2_0-1632320289738.png

 

oznacz moderatorów