
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zaglądam rano na maila a tu " przestałeś spełniać warunki Super Sprzedawcy", kid diabeł ? Patrze,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@eightbitclone2 po 30 dniach powinno wrócić do normy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Za brak jednej odpowiedzi i to nie pierwsze pytanie od kupującego zaraz zabiera się SS, wygląda jakby to było polowanie na SS, może wystarczyłoby za pierwsze "wykroczenie" jakieś ostrzeżenie. 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
musisz mieć jakąkolwiek odpowiedź w wątku po tym jak klient zadał zapytanie o produkt/zamówienie, wcześniejsze wpisy nie mają znaczenia.
Są dwa rodzaje wiadomości:
ASK_QUESTION - zapytanie za pomocą formularza z karty produktu lub dotyczące zamówienia
MAIL/MESSAGE_CENTER - zapytanie wysłane e-mailem lub przez CW (na to nie trzeba odpowiadać)
Problemem jest to, ze ASK_QUESTION pojawaiają się w CW i może to zmylić obsługę. Należy zwrócić uwagę, ze one mają dopisane to czego dotyczą, aukcję lub zamówienie. W ciągu 24 godzin musi się znaleźc jakakolwiek nasz wpis w CW za tym wpisem. To że jest to kontynuacja wcześniejszej rozmowy NIE MA ZNACZENIA

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też mam podobnie nie chce tego super sprzedawcy a dziwne, że sprzedaż mam na wyższym poziomie porównując tamten rok przez co luzik i bez stresu można skupić się na sprzedaży żal mi chwilami tej korporacji, że tak stacza się na dno przez własnych marketingowców którzy bez przerwy wymyślają pełno nie potrzebnych funkcji przyczyniając się do utrudniania nam sprzedaży!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A ja bo nie czaje w czaje gdzie mój błąd?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dla mojego konta również od 2 miesięcy brakuje 1,3%, 1,5%... Odpowiedzi w terminie a wydaje mi się że nie pomijam wiadomości. Czy może Pani wskazać na które maile nie odpowiedziałem w terminie??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@eightbitclone2 Sprawdzę dane w naszym systemie i wrócę tutaj ze szczegółami.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@eightbitclone2 i to niestety jest argument za używaniem autorespondera.... 😞
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
z początku nie miałem tego robić, ale jednak łatwo się pomylić, autoresponder jednak jest jedynym racjonalnym sposobem. Allegro powinno pomyśleć o filtrach w CW wg wątków gdzie odpowiedź jest obowiązkowa. Mi zajmuje ok 1minuty na przewinięcie 1 dnia na CW, a mam dwa konta do kontroli, efekt, ze wysyła się powiadomienia do klienta o zamówieniu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ot durnota . Zabrali. Pokazali co potrafią bo algorym im kazał i tabelki w excellu.
Tydzień póżniej mi przysyłają zaproszenie do programu 😉 Bo ..... jestem super i spełniam warunki 😉
Dom wariatów.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »