Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
proszę o informację, dlaczego przesyłka Allegro A000ZP1AV1 dotycząca zamówienia ee6b57b0-622c-11ef-ab79-efce2090ae7e została zwrócona do nadawcy?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@AkcOgrod-pl Otrzymasz od nas wiadomość mailową w tej sprawie.
w tym roku?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@AkcOgrod-pl tak, gdy tylko dostaniem odpowiedź z oddziału, skontaktujemy się z Tobą.
@AkcOgrod-pl otrzymaliśmy odpowiedź, że przesyłka przekroczyła wymiary dozwolone do automatu paczkowego i się nie zmieściła, dlatego została odesłana do nadawcy. Skrytka ma max. 64 cm głębokości, a sam produkt miał 65 cm.
Zauważ, że ten sam klient 6 dni wcześniej złożył takie samo zamówienie na ten sam produkt (fce841b0-5d93-11ef-adbc-a915f0de929b) do tego samego automatu paczkowego i jakoś dostarczyć się dało. Różnica tylko taka, że wtedy po tą paczkę przyjechał UPS a teraz DPD.
Jak to wytłumaczysz?
Produkt pakowany jest w identyczny sposób, ma 65cm w wersji zmontowanej. Na czas wysyłki jest rozłożony.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jak zwykle moderatorki zlały temat. Jaka firma tacy pracownicy no cóż.
Zastanawiam się teraz tylko czy przypadkiem mniejszym problemem nie jest bezpośrednie kontaktowanie się z każdym klientem, który wybrał dostawę one i proponowanie wysyłki jakąś cywilizowaną formą dostawy opowiadając o kilku konkretnych przykładach jak te ich dostawy działają. Jeśli klient się uprze to przynajmniej będzie ostrzeżony, że dziwne rzeczy mogą się dziać. A jak zdecyduje się na coś normalnego to można po porostu wkleić numer przesyłki do zamówienia i będzie widniało jako wysłane.
Niby dodam sobie roboty na start ale problemy które bardzo często generuje one też zabierają sporo czasu.
Co o tym myślicie?