anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przesyłka Allegro A000ZP1AV1

AkcOgrod-pl
#10 Popularyzator#

Witam,

proszę o informację, dlaczego przesyłka Allegro A000ZP1AV1 dotycząca zamówienia ee6b57b0-622c-11ef-ab79-efce2090ae7e została zwrócona do nadawcy?

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AkcOgrod-pl Otrzymasz od nas wiadomość mailową w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AkcOgrod-pl
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AkcOgrod-pl tak, gdy tylko dostaniem odpowiedź z oddziału, skontaktujemy się z Tobą. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AkcOgrod-pl otrzymaliśmy odpowiedź, że przesyłka przekroczyła wymiary dozwolone do automatu paczkowego i się nie zmieściła, dlatego została odesłana do nadawcy. Skrytka ma max. 64 cm głębokości, a sam produkt miał 65 cm. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AkcOgrod-pl
#10 Popularyzator#

Zauważ, że ten sam klient 6 dni wcześniej złożył takie samo zamówienie na ten sam produkt (fce841b0-5d93-11ef-adbc-a915f0de929b) do tego samego automatu paczkowego i jakoś dostarczyć się dało. Różnica tylko taka, że wtedy po tą paczkę przyjechał UPS a teraz DPD. 

Jak to wytłumaczysz?

Produkt pakowany jest w identyczny sposób, ma 65cm w wersji zmontowanej. Na czas wysyłki jest rozłożony.

 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów

AkcOgrod-pl
#10 Popularyzator#

Jak zwykle moderatorki zlały temat. Jaka firma tacy pracownicy no cóż.

Zastanawiam się teraz tylko czy przypadkiem mniejszym problemem nie jest bezpośrednie kontaktowanie się z każdym klientem, który wybrał dostawę one i proponowanie wysyłki jakąś cywilizowaną formą dostawy opowiadając o kilku konkretnych przykładach jak te ich dostawy działają. Jeśli klient się uprze to przynajmniej będzie ostrzeżony, że dziwne rzeczy mogą się dziać. A jak zdecyduje się na coś normalnego to można po porostu wkleić numer przesyłki do zamówienia i będzie widniało jako wysłane.

Niby dodam sobie roboty na start ale problemy które bardzo często generuje one też zabierają sporo czasu.

Co o tym myślicie?

 

oznacz moderatorów