Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył zamówienie przesyłką kurierską z płatnością przy odbiorze. Wysłałem paczkę, status zmienił się na dostarczony. klient pisze, że nic nie otrzymał. A zapomniałem podać kwotę płatności w Inpost. Czy można zwrócić pieniądze za produkt i jak sprawdzić, czy klient mówi prawdę?
Ale co chcesz zwracać jak klient paczki "nie dostał"
Nie dostał, nie zapłacił
@Client:102577837 jak zamówił za pobraniem i nie dostał to co chcesz mu zwracać ? złóż reklamację w InPoście jak będziesz miał potwierdzenie doręczenia napisz mu że czekasz na kasę lub zwrot towaru jest to ścigane z urzędu więc jak dzielnicowy zapuka szybko ochłonie 😄
Kto przywłaszcza sobie powierzoną mu rzecz ruchomą, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. § 3. W wypadku mniejszej wagi lub przywłaszczenia rzeczy znalezionej, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.