Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , proszę o pomoc moderację lub kogoś z in post przesyłka z zamówienia numer 396991b2-7d7c-11ed-9c92-bde7059d2c94 od dwóch dni nie wyruszyła w trasę.Numer paczki 676200746295080117149907 .Dziękuję. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witaj w klubie. Paczka wysłana do naszego klienta utknęła 15 grudnia w oddziale Inpost i przewoźnik nie raczy jej doręczyć. Inne paczki również utknęły w sortowniach. Z Inpostem brak kontaktu, allegro również, możesz liczyć tylko na siebie i na niezadowolonego klienta, bo standardowo sprzedawca wszystkiemu winien.
In Post jest dla wielu najlepszą formą dostawy a teraz w okresie przedświątecznym to się odbija na klientach gdyż tak duża ilość paczek nie da się płynnie przesortować w ciągu doby i mogą występować opóźnienia . Takie opóźnienia są też u innych dostawców a u niektórych to jeszcze większe .
@kolekcjoner608 żaden przewoźnik nie jest w stanie tego ogarnąć
Dobry wieczór,
dziękujemy za wiadomość.
Zgłoszenie dotyczące przesyłki zostało skierowane do naszego oddziału. Opóźnienie może wynikać z okresu świątecznego.
Dokładamy wszelkich starań, by wszystkie przesyłki zostały dostarczone możliwe jak najszybciej.
Prosimy o cierpliwość i bardzo przepraszamy za powstałe niedogodności.
Szanowny ekspercie z Inpost co robicie z przesyłką o numerze 466530156221050114382710 15-12 przyjęta i co dalej? Rozumiem małe opóźnienie z 2 dni ale nie 6 a jutro już 7 dni! Bez przesady. Ruszcie się do roboty bo Poczta z wami wygrywa oni doręczają paczki w 24h maksymalnie 2 dni a wy ile czasu potrzebujecie?
Dzień dobry,
Szanowny Kliencie, według aktualnych informacji w systemie, przesyłka o numerze 466530156221050114382710 została w dniu dzisiejszym wydana kurierowi do doręczenia, na adres przypisany do paczki w systemie.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za wszelkie niedogodności.
@sklepRTVSAT jak by poczta dostała taką ilość paczek co InPost to by do wielkanocy rozwozili 😄
W gminie Szemud ostatnio nie było listonosza przez jakiś czas. Paczki nie były rozwożone. Jak klient dzwonił na pocztę dowiedzieć się, co z paczką otrzymywał info, ze jak chce paczkę to musi sam sobie po nią podjechać bo listonosza nie ma i już.
Cieszmy się, że klienci nie muszą zamiast do paczkomatów jeździć do sortowni.