Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam banalne pytanie, ale chciałbym się upewnić.
Klient dokonał zakupu towaru, za kwotę powyżej 40 zł. Jako dostawę wybrał, allegro paczkomaty 24/7 w ramach usługi SMART.
Jest zdziwiony, że na fakturze nie została wpisana usługa transportowa. Po moich wyjaśnieniach, dalej upiera się przy swoim i stwierdza, że dokonał zapłaty za SMART-a . I wszyscy sprzedający taką usługę wystawiają 😄
Domniemam , że jest to jeden z klientów, który jeszcze pamięta stare zasady, kiedy allegro przelewało nam pełną kwotę na nadanie przesyłki i taka usługa de facto była odnotowana na FV.
Jak to wszystko się ma do teraźniejszości
@ejczbiA dlaczego? Ja nabijam na kasę, tyle że teraz muszę tam NIP wklepać.
A co do tamtego: po jakiego kupujący ma się domagać faktury, której i tak nie może rozliczyć, to nie wiem. Chyba z nudów, albo ze złośliwości.
@ejczbi Robie dokładnie tak samo jak Ty. Otrzymuę na kasę za przesyłkę, to umieszczam na fakturze, nie otrzymuję kasy to nie ma też na fakturze.
A ja delikatnie zmienię temat i zapytam:
Jeśli wysyłam przez SMART, Klient nie płaci za wysyłkę, więc i ja nie umieszczam wysyłki na fakturze, to czy powinienem oznaczać tą fakturę jako SW zgodnie z wymaganiami nowego JPK_V7?
Czy jeśli nie ma wysyłki na fakturze to nie oznaczać jako SW (choć przesyłka i tak jest wysyłana przez dystrybutora)?
Dzięki za pomoc.
No właśnie. Jako kupujący otrzymałem FV z wykazanym kosztem transportu. A korzystam ze Smarta. Księgowa teraz twierdzi, że musi wykazać w pliku JPK całą fakturę bo tak mówią przepisy. A jednocześnie nie poniosłem kosztów transportu bo przecież było to w ramach Smarta.
I jak teraz prawidłowo zaksięgować to po stronie kupującego. Jak wykazać w pliku JPK???