Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To już drugi raz, kiedy algorytm serwisu, wyliczający czas wysyłki na podstawie statystyk i danych, w jakim czasie realnie wysyłasz przesyłki (cyt. za @_HolaOla_ ) zrobił sobie wolne na weekend.
Wczoraj wieczorem w moich ofertach było przewidywana dostawa: wtorek 14 września - poniedziałek 20 września (czyli za 5-10 dni kalendarzowych). Dzisiaj powinno być identycznie, bo przecież dzisiejsze zamówienia, podobnie jak te z piątkowego wieczora, mogę wysłać w poniedziałek.
Powinno, ale nie jest. Mam "przewidywana dostawa: za 10-11 dni". I tak będzie do północy z niedzieli na poniedziałek, podobnie jak w poprzedni weekend. Dwa dni bez sprzedaży, potem prawdopodobnie wszystko wróci do normy.
Uprzedzając pytania: nie mam ustawionego urlopu, a (nienajlepsze, to fakt) statystyki terminowych wysyłek od wczoraj mi się poprawiły. Czas dostawy podawany przez serwis nie ma w soboty i niedziele nic wspólnego z rzeczywistością, a ja mogę sobie zrobić wolne, bo pies z kulawą nogą nie zajrzy w takie oferty.
Najśmieszniejsze jest to, że w licytacji, która kończy się w poniedziałek o 21:21, mam "przewidywana dostawa: środa 15 września - wtorek 21 września". Czyli zakup z poniedziałkowego wieczora mogę wysłać we wtorek, ale zakupu dokonanego dzisiaj nie wyślę do następnego (20 września) poniedziałku.
Kogoś tam zdrowo powaliło☹️
Tak licząc, to by się mogło tam jakoś zgadzać. Znaczy się musisz bardziej spinać poślady po weekendach ;]
A odnośnie tej innej sprawy (z "innymi ofertami sprzedającego") - chyba to rozgryzłem. Natrafiłem na to rozwiązanie przypadkiem, sprawdzając oferty innego gościa. Chcesz je znać ?
No właśnie zajrzałam w tamten temat - a tu zagadka...
Lubię zagadki 😊
Tylko cicho, żeby się moderatorzy nie dowiedzieli, bo nie dostanę już nigdy prostej odpowiedzi🤣
Jutro ją rozpracuję - dzisiaj oglądam "Kometę nad Doliną Muminków" i nie mam czasu. Ryjek właśnie stracił swoje klejnoty - co za tragedia!
Jako że ja z tych, co jak dostaną palec, to chcą całą rękę urwać - zapytam jeszcze:
Najlepiej, żebyś obserwowała jak sytuacja będzie się zmieniać (lub nie) w kolejnych tygodniach i sprawdzała dane dotyczące przewidywanego czasu wysyłki z faktyczną realizacją zamówień weekendowych.
Z ostatnich 30 dni? Wystarczy proste "tak" albo "nie" 🙂
Mam bogatą wyobraźnię, więc widok psa z kulawą nogą przeglądającego oferty książek na allegro przyszedł mi z łatwością ;]
A tak na serio: to kolejny przykład, jak interwencje allegro w sposób informowania kupujących (na temat działania sprzedającego i dostawców) oraz ocen sprzedającego zabrnęły zdecydowanie za daleko i tworzą fałszywe obrazy sytuacji. Przez lata allegro kombinowało co i jak pokazać na temat dostawy w ofercie, o czym wspomniałem w tym wątku (zabawne, bo szybciej go znalazłem z google niż przeglądając moje posty), ale prawda jest taka, że powinna tam być jedna informacja: deklarowany czas wysyłki sprzedawcy, ewentualnie chmurka z informacją "plus czas dostawy przewoźnika w ramach jego regulaminu". Każdy, kto kiedyś ze dwa razy w życiu dostał chociaż pocztówkę z wakacji wie, że pomiędzy datą na pieczątce i i dostarczeniem do skrzynki jest różnica (raz mniejsza, raz większa) i allegro nie musi dawać do zrozumienia kiedy towar będzie u kupującego.
Allegro już się totalnie zamotało w tym wszystkim. Masz tutaj z poradnika fragment dostawa . Skoro wg. pomocy "opis nie może zawierać informacji nieprawdziwych, niesprawdzonych lub wprowadzających w błąd", więc allegro tworzy Ci oferty niezgodne z własnymi zasadami, jednocześnie nie pozwalając (1.4 ) napisać o tym w opisie. Wspaniale.
A w ogóle: miło Cię znowu czytać ;]
Zasada jest taka, że jak kupujący chce, to kupujący dostaje. Skoro kupującego nie interesuje, kiedy przesyłka będzie nadana, tylko kiedy dotrze - damy mu to, a potem niech się sprzedawcy martwią😑
Podobnie wygląda sprawa zeskanowania przez kuriera przesyłki włożonej do paczkomatu. Ja wrzucam książkę o 15:30 (godzina graniczna to 16:00, wszystkie wcześniej włożone paczki mają być wyjęte tego samego dnia), kurier wyjmuje jutro - i kto obrywa? Sprzedawca, jak zwykle😖
PS. Wzajemnie bardzo mi miło. Powinnam się teraz częściej pojawiać, mam bowiem kilka złośliwych uwag na temat błędów w serwisie😁
Jest jeszcze taka opcja z jakimś nowym ficzerem: allegro zauważyło, że nie miałaś urlopu, więc urzędowo został Ci przydzielony abyś nie musiała się spieszyć z wysyłkami ;]
To akurat z wyciąganiem paczek z paczkomatów to rzeczywiście PORAŻKA ALLEGRO, ja jako sprzedawca swoją robotę wykonałem - umieściłem paczkę w paczkomacie, a że kurierzy ostatnio jeżdżą jak chcą (chyba jeszcze urlopy) więc często zostaje wyciągnięta na następny dzień
Ja włożyłem w paczkomat o 1:11 i też uznali za nieterminową, bo kurier do końca dnia nie wyjął. Ja rozumiem, że za szybkość dostawy obrywam za Kuriera, bo złego wybrałem, ale dlaczego obrywam drugi raz za szybkość nadania? Nadałem ekstremalnie szybko. Czy twórcy Allegro powariowali?
Przecież jak nadaję przez allegro paczkomaty inpost to ocena za opóźnienie dostawy takiej przesyłki jest wystawiana serwisowi allegro - to ich usługa.
Tak, mają pretensję i odejmują punkty, bo wybraliśmy ich środek transportu Allegro Paczkomaty. Tak samo odejmują punkty, jeśli ich paczkomat jest za mały. W kategorii "Metody dostawy - dostawa z Allegro" dostaniesz 0/20, jeśli skrytka jest krótsza niż Twoje przedmioty. Już niedługo będą odejmować punkty za jakość, bo wybraliśmy Allegro, a nie konkurencyjny serwis sprzedaży.
Konkurencja jest i jak to powiedział mój dobry przyjaciel i duży sprzedawca na allegro z białegostoku trzeba im pomóc. Podobno zamówień w tym serwisie ma coraz więcej.