Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
czemu przy moich ofertach widnieje informacja "dostawa wt. 27 gru." chociaż mam ustawiony deklarowany czas wysyłki 1 lub 2 dni robocze?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pozdrawiam
I weź tu dogódź wszystkim , wiele wątków tu czytałem zawierających pretensje do portalu o zbyt KRÓTKI w stosunku do deklaracji sprzedawcy prezentowany czas dostarczenia w ofertach , OD WCZORAJ kolejny wątek o zbyt długi czas . Klient chce znać choćby w przybliżeniu kiedy otrzyma zamówienie , inne portale stosują podobne algorytmy . To co widzi klient w Waszych ofertach jest odzwierciedleniem realizacji przesyłek na przestrzeni jak kojarzę 3 miesięcy , u mnie w dalszym ciągu klient widzi ,, dostawa jutro ,,
Może przestałbyś z szacunku dla pracy innych sprzedających pisać takie dyrdymały. Zachowujesz się jak sługus Allegro. Goowno prawda, że to co widzi klient jest odzwierciedleniem realizacji przesyłek na jakiejś tam przestrzeni. Realizuję wszystko od zawsze jak należy i w terminie.
Jak to mówią milczenie jest złotem.
@Kaliope_Brzeg ać drapiesz jak kociczka , zerkam i widzę ,że wie..elu sprzedawców ma w ofertach jeszcze dostawę przed Świętami ... da się ... a pewnie ,że się da , rozumiem ,że nie każdy dysponuje odpowiednimi ramami czasu , u siebie też mam w jakości ,, popracuj nad późną godzina wysyłki.... nie stety 12:00 muszę kończyć , nadać bo czekają inne zajęcia , inaczej nie będzie i KROPKA , Ty również pewnych rzeczy nie przeskoczysz...takie życie . Miłego wieczoru , a Świąt jeszcze pewnie będę miał okazję Co pożyczyć .
Zamiast tego proponuję zgłaszać np do UOKIK, RPO, RPK przez sprzedawców ale i kupujących stosowanie przez allegro praktyk nieuczciwej konkurencji. Bo nie dość, że w komunikacie z 19 grudnia jest mowa o przywróceniu terminu dostawy przez firmy kurierskie 1 dnia to zamiast tego w moich ofertach 20 grudnia widniał czas dostawy aż 4 dni, co daje 3 dni od chwili nadania do doręczenia.
A najgorsze jest to , że też wczoraj wieczorem oferty, które mają normalnie ustawioną godzinę graniczną do wysyłki tego samego dnia jednak mogły mieć termin doręczenia 1 dzień ( 2 dni od zakupu do odebrania) mimo, że w godzinach popołudniowych i wieczornych żadna z tych ofert fizycznie ma wyświetlonego czasu wysyłki tego samego dnia. To oczywiste , bo po upływie godziny granicznej wysyłka i tak będzie miała miejsce następnego dnia . W ten sposób moje oferty z wczoraj z wysyłką 1 dzień miały informacje o planowanej dostawie 27 grudnia po świętach a takie same inne oferty (ale z opcją w tle o wysyłce do jakiejś godziny i tak nie widocznej wieczorem) planowany termin dostawy 22 grudnia !!!!!!
To jest zwykły szwingiel allegro, manipulacja którą można po imieniu nazwać kłamstwem, oszustwem lub dyskryminacją znakomitej części użytkowników allegro
Mamy rozumieć, że allegro ma podpisany pakt z Inpost, że jedni będą traktowani priorytetowo i zachowany termin doręczenia 1 dzień a inni wskazani przez allegro 3 dni? To zmowa i zwykły przekręt.
Jestem po rozmowie z konsultantem. Wg informacji jakie otrzymałem jednym warunkiem było ustawienie co najmniej miesiąc temu wysyłki tego samego dnia i realizacji tego zadania na poziomie 90%. To jawna kpina ze sprzedawców. W naszym wypadku sprawa bardzo trudna do wykonania ponieważ jesteśmy pierwszym odbiorem w danym dniu i kurier już o 11:00 czeka pod bramą na paczki.
Wspólnik jest już u prawnika aby ustalić możliwe dalsze kroki w tej sprawie.
Z uwagi na to, że temat budzi wiele emocji, chciałabym wyjaśnić, że jeśli w Waszych ofertach nie ma ustawionej godziny wysyłki tego samego dnia, predykcja czasu dostawy pochodzi ze statystyk dotychczasowych wysyłek. Tak jak pisałam już wcześniej, o tym jak będziemy oznaczać czasy dostawy w okresie przedświątecznym informowaliśmy od 8 listopada. W kilku wiadomościach mailowych, podczas webinarów oraz dedykowanym landing page o akcji świątecznej informowaliśmy Was, że aby mieć obietnicę przed świętami na 21 i 22 grudnia konieczne będą ustawione i zweryfikowane godziny wysyłki tego samego dnia. Dlatego też, jeśli nie dopełniliście tych warunków wcześniej, w tej chwili nie ma możliwości zmiany oznaczeń w Waszych ofertach.
To nie oznaczajcie ale napiszcie kiedy przesyłka zostanie nadana przez sprzedawcę.
Niech klient sam zadecyduje a nie piszcie że dostawa na 27. Gwarantuję że przesyłki nadane jutro do wieczora dotrą na czas.
Mam wysyłki ustawione tego samego dnia do godziny 10tej. Dla zamówień do godziny 10tej w 100% paczki nadane w dzień zamówienia. Mimo to mam oznaczenie dostawa 27 grudnia.
@Czarny852 Czy możesz podać mi przykłady takich ofert?
Np oferta 12483995702 i wszystkie pozostałe
Ale mam deklaracje do godziny 10tej i takich zamówień do godziny 10tej miałem tylko 2 więc wysłałem tylko dwa. Ale wg allegro jak wysyłam 9 to się nie liczy ale 10 to już tak. Oprócz tego, że wysyłam sporo paczek po tej godzinie jeszcze w ten sam dzień to też się nie liczy przecież.
@Czarny852 Jak informuje komunikat na dole, aby godzina wysyłki tego samego dnia była poprawnie zweryfikowana na Twoim koncie potrzebujesz realizacji min. 10 zamówień. Jeśli więc przez ostatnie 30 dni zrealizowałeś tylko dwa takie zamówienia, godzina wysyłki tego samego dnia nie jest jeszcze brana pod uwagę w Twoich statystykach.
Zrealizowałem tylko dwa bo tylko dwa zamówienia do tej godziny miałem. Skoro miałem takich zamówień 2 to jak miałem zrealizować 10 ? A skoro godzina ustawiona do 10tej - i z tych zamówień zrealizowałem deklaracje 100% to znaczy, że jak np. dzisiaj ktoś o 9tej zamówił a ja to zgodnie z deklaracją wyślę to klient już tego zamówienia przed świętami nie dostanie tak ? Jak to nie jest wprowadzanie w błąd to ja się poddaje...
Jeszcze taka ciekawostka :
Deklarowany przeze mnie czas wysyłki to 24h
100% paczek wysłanych zgodnie z deklaracją
Mimo to wczoraj wieczorem jest napisane że paczki u klientów będa 27grudnia... Tymczasem zamówienia z wczoraj wieczora już nadałem...
A jeżeli mi się wyświetla, że godziny nie będą się pokazywały dlatego, że 93, a nie 95% paczek wysłałam zgodnie z deklaracją ? Jaki to ma sens? Przecież to jest 93% i tak większość paczek. To dlaczego bierzecie pod uwagę tylko te 2% różnicy ? Ja mam produkty personalizowane gdzie muszę czekać na akceptację projektu klienta i tylko dlatego czasami się opóźni, ponieważ nie doślą zdjęć, czy imion jakie mam mieć na produktach.
A jeżeli mi się wyświetla, że godziny nie będą się pokazywały dlatego, że 93, a nie 95% paczek wysłałam zgodnie z deklaracją ? Jaki to ma sens? Przecież to jest 93% i tak większość paczek. To dlaczego bierzecie pod uwagę tylko te 2% różnicy ? Ja mam produkty personalizowane gdzie muszę czekać na akceptację projektu klienta i tylko dlatego czasami się opóźni, ponieważ nie doślą zdjęć, czy imion jakie mam mieć na produktach.
Wasz algorytm i polityka będzie przeciw skuteczna. Piszecie "chcemy uniknąć rozczarowania klientów". To teraz patrzcie co się dzieje. W branży gdzie było, załóżmy 1000 zamówień na godzinę i 200 sprzedawców, zamówienia rozkładały się i każdy ogarniał, nawet Ci ze "skutecznością" 90% bo każdy wie "że święta" i trzeba stanąć na głowie, spiąć się, żeby wysłać. Teraz te 1000 zamówień zgarnie 10% sprzedawców, a może nawet mniej, bo innym przyblokowaliście sprzedaż, no to wiadomo, że klient uderza do tych co się ostali....i oni to fizycznie ogarną?
19 grudnia po 16tej informowaliście o przywróceniu czasu doręczenia przez firmy w 1 dzień..... I co? Rowni I rowniejsi?
Pani moderator , a gdzie i kiedy pisaliście , że pozostałym dopiszecie 2, 3 dni do wysyłki jeśli ktoś ma ustawiony tylko czas wysyłki 24 godziny? I napisz mi w końcu czym się różnią moje paczki od tych uprzywilejowanych że uprzywilejowane są z dostawą 22 grudnia a moje zwykłe wysłane w ciągu 24 godzin mają 3 dni na dostawę? Czym się różnią? Kolorem? Płcią? Może pogodą?
@Deco-ratorka Owszem, 19 grudnia informowaliśmy, że czas przewozu dla wymienionych firm logistycznych wraca w obliczeniach to jednego dnia, bo w przypadku gdyby wciąż byłyby dwa dni, przewidywane czasy dostawy byłby jeszcze dłuższe i na pewno po świętach. Zgodnie z zasadami na przewidywany czas dostawy mają wpływ zarówno warunki spełnione przez sprzedającego jak i czas dostawy samego przewoźnika.
Nie no , Pani robi ze mnie blondynkę? W moich ofertach aktualnie , teraz jest ustawiony termin wysyłki 24 godziny a wy wydłużacie ów ten 1 dzień do 3 !!!! Oferta 5189198009 , deklarowany czas wysyłki 24 godziny, 100% paczek nadanych w terminie , blisko 600 w ostatnich dniach. I jaki tam widnieje termin dostawy ? 28 grudnia.
Czy Pani umie liczyć bo to daje 3 dni na doręczenie przez Inpost i daje 4 dni na dostawę od zakupu do odbioru.
I co zostało z tego 1 dnia o jakim piszecie w komunikacie?
A taka oferta konkurencji co ma ustawiony czas wysyłki tego samego dnia? Jak ktoś u niego kupi dziś wieczorem ( po tym jak minie graniczna godzina) on nadana paczkę jutro 22 grudnia i piszecie u niego przewidywane doręczenie 23 grudnia !!!!! Skandal to mało powiedziane.
Z jakiego powodu dopisujecie do mojej ofert nie 2 a nawet 3 dni na doręczenie skoro rzekomo firmy doręczają paczki z ciągu 1 dnia - nie o tym mowa w tym komunikacie? Czy ja jestem głupia ?
@u-basi Wręcz przeciwnie, nie staram się Cię obrazić tylko pomóc w wyjaśnieniu wątpliwości, więc już tłumaczę ponownie. M.in. w tym artykule oraz komunikacji mailowej od listopada informowaliśmy Was: "Aby ograniczyć liczbę kupujących, do których przesyłki nie dotrą na czas, w okresie 21-22 grudnia czas dostawy przed świętami będziemy pokazywali wyłącznie w ofertach sprzedających, którzy mają ustawioną deklarację wysyłki w ciągu 1 dnia oraz mają ustawioną i spełniają godzinę wysyłki tego samego dnia."
Co przez ten czas należało zrobić, aby spełnić warunek oznaczenia wysyłki tego samego dnia?
Jeśli wywiązałaś się z tych warunków, a Twoje oferty są niepoprawnie oznaczone, poproszę o przykłady, będę to wyjaśniać.
Czy zmieniliście właśnie ustawienia zgodnie z naszymi sugestiami na 1 dzień roboczy?
Dobrze widze?